••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 2 juni 2012 17:30

Hej, nu har jag ritat lite igen^^ den här gången vart det liten övening på att rita luvor och det blev faktiskt ganska bra! : D blev faktiskt ganska nöjd med honom : )  
   


Av Linnéa - 2 juni 2012 14:36

Hej, nu har jag piercat naveln!!!!: D *Lycka*

jag kan tyvärr inte bjuda på någon bild eftersom att jag måste ha ett ploster på piercingen ett litet tag så att det inte blir infekterat och grejs, sen ska jag även ren göra den varje morgon och kväll så att det inte ska bli infekterat: )

aja just nu sitter jag coh tjockar lite glass ^^ *Mums*

     

Av Linnéa - 1 juni 2012 19:45

Fråga: vad tycker du om outfiten?  

     

Av Linnéa - 1 juni 2012 16:49

Hej, jag är inte direkt mästaren på att göra headers men jag är hyfsat duktig på att göra signaturer!: D

så om ni vill ha en rolig/gullig/cool signatur som pricken över i:et på ditt blogg inlägg så är det bara att säga till! : D (kom ihåg att lämna eran hotmail adress så att jag kan skicka dem!)(berätta gärna hur ni vill att den ska se ut!)

här har vi en signatur som jag nyss gjorde till min vän Tojan







     

Av Linnéa - 1 juni 2012 08:23

Hej, nu drar vi igång en frågestund här!

Och vi kommer göra så att ni kan få ''priser'' efter hur många frågor du ställer! : D

20 frågor = en header

30 frågor = en veckas länkning

50 = en signatur + en veckas länkning

60 och uppåt = en signatur + två veckors länkning! : O

så ni kommenterar frågorna i det här inlägget och frågestunden kommer att avslutas på söndagen : )

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards