••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 10 mars 2012 19:58


   

Av Linnéa - 9 mars 2012 22:41

Hej, som jag sa tidigare idag så skulle min mormor komma och slinga mitt hår koppar rött och nu är det slingat och klart! : D

(här kommer bilder från hela ''äventyret''!)

         

Fråga: vart det bra???

   

Av Linnéa - 9 mars 2012 16:48

 
 

Av Linnéa - 8 mars 2012 21:48

Hej, ni som känner mig (i det riktiga livet) kanske har lagt märke till att jag värkligen vill göra en förändring, och då kom jag på att det börjar bli lite en tradition att göra en sån här välgörenhets grej! XD förra året var det ju det här med Lodjuren och nu är det Kony!

tog de här bilderna idag    

     

Av Linnéa - 8 mars 2012 16:28

hej, det här är den sista dagen i ''Fem dagar''

dag 5 = En låt som betyder något för mig

 

Av Linnéa - 8 mars 2012 08:14

Jag vet att videon är JÄTTELÅNG men den är extremt viktig!!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards