••L I N N È A••

Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

frågestund!!!!!

Av Linnéa - 15 mars 2012 18:57

Hej, nu har jag en frågestund här på bloggen!!!!!!!!!!!!!!! : D

och ni får fråga precis vad ni vill!!!!! : D

den som frågar flest frågor får en länkning i två veckor!!!!!! : D

så fråga på nu!!!^^ 

frågestunden avslutas den 19/3 (på måndag)
   


 
 
Frida

Frida

15 mars 2012 20:54

Jag har några frågor här:

1. Har du några syskon? (isåfall, hur många?)
2. Har du vunnit några medaljer på tävlingar, hur många?
3. Hur länge har du ritat? (du är jätte duktig)
4. Vilka/vem är din favorit artist?
5. Vilken är din favorit maträtt?

Ja, det var några frågor, jag kommenterar kanske er om jag kommer på ;)

http://all-in-sims.bloggplatsen.se

 
Beefiy

Beefiy

15 mars 2012 21:01

1. Har du någon sjukdom/handikapp?
2.Är du alergisk mot något? Isådanafall vad?
3. hur många år var du när du du började med fimolera?
4. Skulle du kunna göra en video då du visar ditt favorit smink?
5. Vilka är dina favorit ögonskuggor?
6. Vad heter din kamera?
7. SKulle du kunna ge mig några tips eller råd till hur man gör bra videobloggar och så att man känner sig bekväm med att prata med en kamera?
8. Kommer du säga svaren i en video? SNÄLLA GÖR DET!
9. Har du några syskon? Vad heter Hon/Han/Dom?
10. har du någon apple produkt? Isåfall vad?
11. kan su göra en video då du tipsar om bloggande?
12. Vad är ditt favorit pålägg?
13. Känner du någon som har en fysik/sykisk sjukdom?
14. Kan du visa en bild då du var liten?
15. vilket bildredigeringspogram avänder du?
16. hur många är ni i eran klass?
17. Kan du göra en video då du visar dina läpprodukter? och att du säger vart du köpte dom och vad dom kostade om du kommer ihåg det asså?
18. Åker du slalom/snowboard?
19. Vem skulle du kunna bli ihop med?
20. Om du skulle få fara på en konsert vems skulle det vara då?
21. hur länga hafr du filmat nu? om du filmar
22. vad filmar du med just nu? om du filmar
23. har du kollat på min bloggg någon gång?
24. hur många har köpt något på din webshop?
25. är du kär just nu?
26. Vad tänker du på just nu?
27. har du någon udda förmåga?
28. vad är ditt favorit plagg?
29. gillade du mina frågor?
30. Är du säker?

http://www.beefiy.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

15 mars 2012 21:42

heej Néa!
1. Hur många vänner har du på facebook?
2. När började du med gymnastik?
3. Vilken sko storlek har du?
4. Hur många skor har du?
5. Hur mycket väger du? (du är smal!)
6. Hur länge har du haft din blogg?
7. Har du skadat dig på gymnastiken någon gång?
8. Vilka bloggar läser du?
9. Hur många läsare har du om dagen?
10. När föddes du?
11. När kollade du på tv:n senast?
12. Vad handlade din senaste video om?


//Lisa <3

http://yssafine.bloggplatsen.se

 
charlotta

charlotta

16 mars 2012 16:27

Hur gammal är du?
Spelar du minecraft?
Fanta eller Cola?
Svart Eller vit
sjö eller hav
vart får du din insperation ifrån?

http://www.mittlivsomcharlotta.blogg.se

 
Bebba

Bebba

18 mars 2012 20:00

Fota eller filma?
Gråta eller skratta?
Godis eller Glass?
Chips eller ostkrokar?
Måla på datorn eller måla på papper?
Vitt eller svart?
Grönt eller rosa?
H&M eller New Yourker?
Panduro eller akademibokhandeln?
Nalle Puh eller Nasse?
Bläckpenna eller blyertspenna?
Klackskor eller Converse?
Parfym eller Deo?
Ögonskugga eller Eyeliner?
Fondation eller Puder?
Sommar eller vinter?
Skola eller sjukskriven?
Läsa eller rita?
London eller USA?
Grönt eller Rosa hår?
Nagellack eller smycken?
Presentkort eller pengar?
Isglass eller mjukglass?
Strössel eller chokladsås?
Lampa eller levande ljus?
Bil eller Buss?
Cykel eller Sparkcykel?
Asiat eller svensk?

http://snorptorpan.bloggplatsen.se

 
Beefiy

Beefiy

18 mars 2012 21:30

Kanske kommer ställa lite udda frågor ;p

1. Har du mens?
2. när började du använda BH?

http://www.beefiy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 april 2014 15:56


Hej, människor! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något alls sen den 12 December... Och det är helt enkelt för att jag har tröttnat. I'm sorry peeps! Men jag började tröttna på att blogga redan i sommras och sen när skolan börja...

Av Linnéa - 12 december 2013 21:02

Av Linnéa - 12 december 2013 19:01


Såååå, nu har jag spelat in veckans video och redigerat den, så just nu väntar jag på att filmen ska exporteras så jag kan ladda upp den på youtube! Eftersom att det typ tar tre evigheter för videon att exporteras så har jag försökt att väcka mina ...

Av Linnéa - 10 december 2013 22:02


Hej, idag så har det vart lite små stressigt eftersom att vi hade ett grymt häftigt foto projekt som drog över på skoldagen, så jag var tvungen att stressa hem och sedan stressa till bussen för att hinna till gymnastiken. Under träningen idag så va...

Av Linnéa - 9 december 2013 19:42

  I don't care - Fall out boy   Demons - Imagine dragons   Run (remix) - Daughter ...

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards