••L I N N È A••

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

FRÅGESTUND!!!^^ <33

Av Linnéa - 17 augusti 2011 23:10

Hej, nu kommer jag att ha en frågestund med priser^^ (idé Ebbas blogg http://snorptorpan.bloggplatsen.se/)
ju mer du frågor destå större pris!^^

20 frågor: en veckas länkning
50 frågor: Header

70 frågor: en veckas länking + header

80 eller mer frågor: lite valfritt^^

 

   


 





 
 
Bebba

Bebba

18 augusti 2011 09:57

1. Tycker du om energidryck?

2. Macdatorer är ju bäst, men
vad ger du för betyg på dem?

3. Tycker du om te?

4. Får du ont i huvudet av perfym och nagellacksremover?

5. Om du fick byta namn, vad skulle du heta?

6. Vad är godast? : Varm Choklad eller Te?

7. Vad tycker du är det finaste djuret?

8. 1 bästis eller massa kompisar?

9. Päron eller Äpple?

10. Har du bra kondition?

11. Vad är du mest nöjd med i din nya design på bloggen?

12. Är du ljudkänslig?

13. Har du något speciellt sätt du måste lära dig på, att du måste skriva, kladda eller schestikulera?

14. Om du fick välja din drömfrukost, vad skulle den bestå av?

15. Vilket är ditt favoritland?

16. Vad skulle du göra för nageldesign om du hade 2 timmar på dig med 20 olika färger och glitter?

17. Äter du brokoli?

18. Har du någonsin blivigt rejält rädd? Var och När?

19. Är di rädd för någon volt eller skruv ( förutom halvskruv såklart ;3 )

20. YEAH jag klarade 20 frågor, var dom bra ;3


http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Linnéa

18 augusti 2011 10:38

en veckas länkning till Bebba

 
Mandoh

Mandoh

28 augusti 2011 02:19

Heej, jag skulle fråga några fågor förr, men vet inte om de egentligen kom fram? Aja, här kommer några till iaf :)

1. Föredrar du choklad eller lakrits?
2. tycker du om skolan?
3. vilket är ditt favoritdjur?
4. När började du rita dina fina teckningar på datorn?
5. Har du några syskon?
6. Har du fler djur än din katt? :3
7. Vem är din bästa kompis?
8. Nämn 10 bloggar som du läser (om du ens läser så många....)
9. "?" eller "!" ?
10. Vilken e din favvobergochdalbana/karusell på Grönan?
11. Vilken e din favvofärg?
12. Turnummer?
13. Vilken smiley?: :P :) :3 eller :D?
14. Vilka länder har du varit i?
15. Favvobok?
16. Favvofilm?
17. Vilken Harry Potter tycker du mest om?
18. Prenumenerar du på någon tidning?
19. Rutigt, prickigt, blommigt eller randigt?
20. Gillar du att shoppa?

Hoppas du vill svara på frågorna :P :)

Kram //Mandoh

http://mandoh.blogg.se

Linnéa

28 augusti 2011 08:03

en veckas länkning till mandoh^^

 
Tilde

Tilde

22 december 2011 21:48

Kan du inte ha en till sån här tävling?? Med samma priser :)

http://tildeochporthos.bloggplatsen.se

Linnéa

23 december 2011 02:23

såklart jag kan!^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 april 2014 15:56


Hej, människor! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något alls sen den 12 December... Och det är helt enkelt för att jag har tröttnat. I'm sorry peeps! Men jag började tröttna på att blogga redan i sommras och sen när skolan börja...

Av Linnéa - 12 december 2013 21:02

Av Linnéa - 12 december 2013 19:01


Såååå, nu har jag spelat in veckans video och redigerat den, så just nu väntar jag på att filmen ska exporteras så jag kan ladda upp den på youtube! Eftersom att det typ tar tre evigheter för videon att exporteras så har jag försökt att väcka mina ...

Av Linnéa - 10 december 2013 22:02


Hej, idag så har det vart lite små stressigt eftersom att vi hade ett grymt häftigt foto projekt som drog över på skoldagen, så jag var tvungen att stressa hem och sedan stressa till bussen för att hinna till gymnastiken. Under träningen idag så va...

Av Linnéa - 9 december 2013 19:42

  I don't care - Fall out boy   Demons - Imagine dragons   Run (remix) - Daughter ...

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards