••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 20 maj 2011 12:16

Hej, jag har nyss gjort ett tyska prov (tror det gick bra) som tur var så var det inte ett så svårt prov det var frågor som ''Han är trött'' och då skulle man svara typ ''Er ist müde''  så det var rätt enkelt (eller ja det visas ju på prov resultatet)                                                                                             Kramar Linnéa    



Av Linnéa - 19 maj 2011 22:43

Godnatt mina kära läsare<3

nu ska jag ta min bok lägga mig och läsa några sidor sen ska jag sova^^

Och imorgon blir det Tyska prov : /

Godnatt Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 19 maj 2011 10:09

Hej, äntligen har jag redovisat mitt SO arbete om vikingatiden som jag ritat bilderna till (en låååång redovisning vart det) och allt skulle vara muntligt men jag fick ha några stöd ord så det gick bra^^

Men äntligen har man det ur världen! nu kan jag fylla upp huvudet med annat än SO^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 19 maj 2011 07:42

Hej, nu är jag klar med min engelska läxa^^ kolla failen jag gjorde när jag skulle skriva ''Close one's eyes''FAIL! aja efter failen så började jag om och då vart det så här!     så jag behöver nog inte träna mer på dem^^

Kramar Linnéa     

Av Linnéa - 19 maj 2011 07:31

Hej, jag redigerade just en bild och jag tycker att den blev jättebra! : D  den var väl okej!? (jag har ingen aning vem den här tjejen är, bilden hängde med när jag fick min kamera som är trasig nu :'( )

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 19 maj 2011 07:08

Hej, igår hittade jag den här jätteroliga texten!

Visst blir man lurad X)!?

Kramar Linnéa      

Av Linnéa - 19 maj 2011 07:01

Hej, idag börjar jag igentligen klockan 9 men det är så att jag ''glömde'' att göra engelska läxan igårkväll (eller ja engelska glosor) så jag får plugga in dem nu på morgonen ;)

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 18 maj 2011 16:24

Hej, här kommer ett inlägg däeAcus sjunger Hallelujah<3
  komentera gärna eller skicka en fråga om ni tycker att det är något som saknas på min blogg!                                                                           Kramar Linnéa och Acus                 


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards