••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2011

Av Linnéa - 21 mars 2011 11:47

Hej, min kompis Emma är så här super duktig på att rita så jag tänkte visa upp två bilder som hon ritat ^^     vist är hon duktig^^

om ni vill se några av Emmas youtube klipp så klicka på den här länken http://www.youtube.com/user/paintmylife1

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 20 mars 2011 21:16

Hej, nu är det tävlings dags här på bloggen!! 

Tävlingen går ut så här: du ritar en bild antingen på papper eller på datorn av något som du tycker om + text, komentera det här inlägget där det står '' Jag är med! (med länkning till din blogg)'' men du måste ha med den här bilden under bilden du har ritat 

du får en länkning i 2 veckor om du vinner :D!!!

Tävlingen avslutas den 23 mars

hoppas det är några som vill va med  

Kramar Linnéa  

(bilder från google,eller någon annan sida är förbjudet) 


   

Av Linnéa - 20 mars 2011 17:03

Hej, jag har bestämt mig! jag tänker sy en One piece! för då kan jag få den i vilken färg, vilket mönster och vilken style jag vill! också blir det ju billigare! ^^   Typ så här vill jag kanske ha den^^

Kramar Linnéa    


Av Linnéa - 20 mars 2011 15:13

Hej, idag är jag ganska trött för igår var det Svenska cupen och jag var funktionär vilket innebär att man måste hjälpa till med att plocka undan alla grejer efter tävlingen. Sen kom vi hem och då hade vi ungefär 30-40 minuter på oss att duscha, byta om, äta lite och att ta oss ner till skrapan där en buss skulle ta oss till ett ställe sen kom en till buss några timmar senare som hämtade oss och tog oss till ett medeltids ställe där vi åt mat och så (riktigt häftigt!) och det som var ett till häftigt plus det var att han som spelar Arn i filmerna Arn var där! AS COOLT^^

Man har ju världens bästa familj och släkt^^<3

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 18 mars 2011 17:24

Hej, jag blev nyss klar med en bild som tog cirka en timme och 40 minuter ;) jag tyckte den blev rätt bra och videon kommer att liga ute på youtube om ungefär två timmar ^^ här kommer bilden   jag tyckte att den blev rätt fin^^

(första gången jag ritar lockigt/vågigt hår på datorn)

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 18 mars 2011 12:37

Hej, just nu sitter jag och väntar på att matten ska börja, så jag tänkte passa på att visa en grej jag rita igår ^^    ^^


Av Linnéa - 17 mars 2011 08:17

Hej, jag tänkte bara visa vad jag har på mig idag och hur jag har håret^^   fläta, fläta, fläta och hästsvans^^   tröja (gymnastiq) från: mormor^^ märke Prima Salto   Fox Tröja: London

   Shorts: London

   leggings: H&M

   Benvärmare: ingen aning X)

   Gammlastrumpor: ingen aning där heller X)

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards