••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 13 januari 2011 20:45

Hej, jag tänker göra ett inlägg med ALLA smileys jag har och jag kommer lägga in nya som jag skaffar, så när någon tittar där kommer man tänka '' jusja de smileysarna finns ju med''

ocj jag kommer ha mer koll på vilka smileys jag redan har.

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 13 januari 2011 19:16

Hej, nu är man klar med den animerade filmen (PUFF) det tog två TIMMAR för SJU sekunder!!!!!! ARGH ! men den blev jättebra :)

aja här är den


Är nöjd ^^komentera om ni tyckte om den ^^


Kramar Linnéa  


hmm

Av Linnéa - 13 januari 2011 16:50

Hej, jag funderar på att göra en till animerad film men vet inte vad den ska handla om hmm................... lämna en komentar om i har ett förslag 

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 13 januari 2011 16:35

Hej, sitter här och gör ingenting absolut ingenting!

så jag tänkte visa en grej som jag gjorde på rasten idag


Den e ju inte så lång men det där ät typ 34 bilder sammanlagt


Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 12 januari 2011 20:24

Hej, idag blev det en Top träning med mina fantastiska gympa tjejer  

Ebba tog med sig Texas och Ebba var lite rädd för vas Louise skulle tycka (hon började buktala först i vår grupp)  

men hon blev bara glad så på lördag ska jag ta med Acus , Ebba ska ta med Texas och Louise ska ta med sig Sigge.

SUPER KUL!!   

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 12 januari 2011 16:22

Hej, kom hem från skolan för en timme sen lite trött men jag blir nog pigg till klockan sex för då är det träning ^^<3

och jag slänger in en bild på en teckning som jag gjort  

 

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 10 januari 2011 20:56

Hej, idag blev Acus lite sur på mig för att jag kom hem sju istället för två, jag var hos en kompis till sju. Men nu är vi sams ^^

Så jag ser nog till att komma hem i god tid imorgon.

kramar Linnéa  

Av Linnéa - 9 januari 2011 17:30

Hej, idag var vi och badade på lögis (jätte kul!)

Jag var mest under ytan ^^ Men så brukar det ju va på badhus. Sen åkte vi till gamel farmor och jaaa det hände ju inte så mkt så Emil och jag gick till mormor en sväng som inte bodde så långt bort.

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards