••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnéa - 15 augusti 2010 20:31

Här en vecko bomb så de nya inläggen är från tisdag.

   hoppas ni kommer gilla min veckoBOMB!<3<33: }

Av Linnéa - 9 augusti 2010 20:52

Hej jag var och klippte mig idag så det blev lite kortare en vanligt och lite upp klippt. Så om man vill kan man puffa upp det<3  thehe<3

 

Av Linnéa - 8 augusti 2010 21:06

Hej kolla in min brorsa på youtube han är helt crazy good on gymnastic!!!!!  

 

Sök på: Emil johnsson

 

I LOVE YOUTUBE<3<3<3<3

Av Linnéa - 8 augusti 2010 20:39

Hej jag vill bara tala om att ni kan hitta mig på bilddagboken och på min youtube kanal

 

bdb: LinneasHeart

 

youtube: LillensLinnea

 

här är ett av mina youtube klipp

om ni gillar det så kan ni se mer på min youtube  

Av Linnéa - 8 augusti 2010 19:25

Hay  igen allihopa. sorry att jag inte skrivit på typ....... ett år .

Och på ett år händer det faktiskt rätt mkt tillexempel så flyttade jag för en vecka sen.........<3

Så nu har jag sagt hejdå till sura och hej till västerås<3  

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards