••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2013

Av Linnéa - 5 september 2013 20:40

Av Linnéa - 5 september 2013 20:12

 

Av Linnéa - 5 september 2013 18:55

Hej, nu ar jag äntligen spelat in veckans video och sitter just nu och väntar på att den ska föras in i datorn! 

För av någon anledning så måste det ju ta typ fem timmar för  den att ens hamn i datorn! #suck

Oh well hoppas ni är taggade för den nya videon som förhoppnings vis kommer upp om typ två timmar :)

 

Av Linnéa - 4 september 2013 21:54

Hola! För tillfället så ligger jag i sängen och ska alldeles strax skriva manuset till veckans video som kommer upp imorgon!
Dagens träning har gått bra och idag så var det även första träningen med småttingarna! :D det var faktiskt jättekul att träffa dem igen, sen har set även börjat en hel massa med nya ungar! Aja nu ska jag skriva och sen fortsätta läsa boken eld och sen ska jag sova!
Natti natti
(En fan-art bild!)

Av Linnéa - 3 september 2013 22:25

Ååååååh, just nu är jag så extremt trött efter träningen! Tyvärr gick träningen inte så jättebra för mig idag ibland så går det bara inte : /
Oh well, ska snart att städa mitt rum och jag ska också hoppa in i duschen alldeles strax :)
Natti!

Av Linnéa - 2 september 2013 19:15

Hej, förtillfället så känner jag mig extreeeeeemt lazy!
Så innan jag måste börja plugga glosor och lite matte så ska jag läsa typ 20-30 sidor och käka en macka!

Av Linnéa - 2 september 2013 08:18

Hej, förlåt för att jag uppdaterat så extremt dåligt på sistånde!
Förtillfället har jag delvis ingen dator och ingen inspiration (vilket suger!)
Så om ni har några awesome idéer så får ni gärna dela dem till mig så att jag kanske kommer igång ordentligt med bloggandet igen!
Så skriv gärna vad jag ska blogga mer om, så blir jag jätteglad :)

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards