••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2013

Av Linnéa - 26 september 2013 20:25

Tjabba! Förlåt för att jag inte gjorde något inlägg igår, men jag var så sjukt trött så jag deckade direkt när jag kom hem efter träningen! Idag så har jag spelat in en video åt er som jag hoppas att ni kommer att gilla! :D

 

Av Linnéa - 24 september 2013 22:57

Hej, just nu sitter jag vid köksbordet med en hel massa tårar på kinderna!

Och varför har jag gråtit för? JO! För jag såg precis sista avsnittet av Sherlock f*cking Holmes, och jag är typ phsykiskt rubbad för tillfället! Först blir man helt mindfucked, sen förstår du ALLT, sen fattar du inget och sen typ imploderar du!

Asså Jag grina så sjukt mycket och jag brukar inte gråta till filmer/serier! D:

KÄnner att ingen kommer att förstå det här inlägget om man inte sett serien själv...

Oh well, nu ska jag duscha eftersom att jag har varit på träning och även försöka slappna av lite!

see ya!

 

 

Av Linnéa - 23 september 2013 22:03

Hej, människor! för tillfället så ligger jag i min säng och känner mig jätteduktig som spenderat de senaste tre timmarna med endast plugg! Jag började med att plugga inhör NO läxförhöret som vi har imorgon, sen fixade jag klart en SO uppgift som ska vara klar imorgon och jag har även övat lite på matte inför nationella!

(Varför börja öva så tidigt? Jo för jag är gaaaanska svag i matte...-.-)

Oh, well  nu tycker jag att jag har förtjänat att sova i min underbara säng, hörs imorgon!

 

Av Linnéa - 22 september 2013 21:52

Hej, människor för typ tio minuter sen känndes det som om jag inte gkort någonting idag!

Fast nu när jag tänker på det så har jag varit tränare i sex timmar, läst 100 sidor så jag läste ut boken, kört lite lätt styrka, städat mitt rum, tvättat kläder, kollat på Sherlock och lagat kvällsmat till min kära broder och till min underbara moder!

Sååå I guess det är anledningen till att jag inte bloggat, sen efter att jag var tränare så ville jag inte riktigt göra något annat än att läsa såååå det var det ända jag gjorde!

Nu ska jag se klart avsnittet av Sherlock, sen ska jag hoppa in i duschen och sova!

   

Av Linnéa - 21 september 2013 16:17

Hej, nu har jag precis kommit hem från stan med el mammos, vi käkade lunch på tacobar vilket var jätte trevligt!

Sen har jag även bokat bio biljetter med Estelle till the conjuring (och ja, jag ska se den igen) som vi ska gå på ikväll!

 Sen har jag börjat planera vilken hårfärg som jag ska färga här näst! (okej jag ska inte färga fören i Oktober...)

Och då är det mellan rosa eller blått! Och grejen är att jag inte riktigt vet vilken av de två färgerna

som jag skulle passa i.

By the way! är det någon av er som vet ett grymt bra hårfärgs märke? För jag är ganska lost när det gäller sånt :)


Av Linnéa - 20 september 2013 07:30

Hej, nu för tiden så är det jättemånga som mår dåligt över att de inte har thigh gap... Och jag förstår inte varför man ska må dåligt över att man inte har fem centimeters mellanrum mellan sina lår! 

För alla är byggda på olika sett och den att det kan vara fysiskt omöjligt för vissa att ens ha thigh gap, typ som mig!

Man kan ju inte direkt påstå att jag är ''för stor'' på något sett (hur man nu kan vara för stor) och jag har inte thigh gap även fast jag tränar tre gånger i veckan och är tränare tre gånger i veckan så kommer jag aldrig att få thigh gap eftersom att min kropp inte är byggd på det sättet :) Så det jag ville få fram genom det här är att man inte ska må dåligt över att ens lår går ihop högst upp eftersom att vi är alla byggda på olika sett och vi borde vara stolta över hur våra kroppar ser ut!

Sen finns det ju såklart människor som har thigh gap naturligt och jag säger absolut inte att ni ska må dåligt eftersom att era lår inte går ihop högst upp utan åter igen är vi alla byggda på olika sett och vi borde alla känna oss snygga i våra kroppar! Och just därför tänker jag bjuda på en bild av mina extremt snygga lår! ;D

We are all beautiful!


Av Linnéa - 20 september 2013 06:45

För typ tre veckor sen så köpte jag nog en av de bäst asakerna i världen!.. Ett par fluff-strumpor! De är så extremt mysiga och underbara. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle köpa några såna men men I'm kind of unpredictible XD

(och ja jag har förmodligen stavat fel på det där)

Om du lätt fryser om fötterna såhär på hösten/vintern så BÖR du köpa ett par sådanna! de kostar 75 kr på cubus ^_^

 

Av Linnéa - 19 september 2013 23:06

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards