••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2013

Av Linnéa - 9 juni 2013 18:46

Hej, idag så har jag varit duktig och delat ut reklam för min trupp :)

Sen när jag kom hem så satte jag mig med mitt ny ''pimpade'' ritblock och satte mig och ritade lite!

Vad tycks?

   

Av Linnéa - 8 juni 2013 23:33

Hej, för ungefär en timme sedan så var jag ute på Fryx med musik i öronen och en kamera i handen... Ni kan ju gissa hur det slutade... Jajamen! jag tog extremt många bilder och jag vart faktiskt riktigt nöjd med dem! Så jag tänkte ta och visa dem för er :)

       

Av Linnéa - 8 juni 2013 22:44

Hej, både igår och idag så har jag haft det så in i helvette kul!

Igår kom ju ma gurls hem till mig och vi hade det så grymt kul, tyvärr så kunde ju inte Tove vilket var riktigt trist.

Men det vi gjorde var att vi tog med oss min lillasysters kamera, pizza, bunke med chips

och en Pepsi som vi halsade ur.... Sen tog vi allt detta med en massa skratt ner till Djäkneberget och satte oss där på gräsmattan! Sen eftersom att min lillasyster är en så grym fotograf så fick vi en massa grymma bilder soooom jag har stulit! #sneaky

Sen idag så har jag tränat som vanligt, dock fick jag ont i mina knän efter halva träningen så då torterade jag Sofia och mig själv med en massa styrka och strechts! Efter träning drog jag hem till min pappa och städa upp efter gårdagen och efter jag gjort det så drog jag till löga med Emma! Såklart så hade vi det också riktigt kul, vi pratade en massa om saker och ting och skrattade en hel del :D

Så japp det där var en sammanfattning om de senaste 28 timmarna av mitt liv!

             

Av Linnéa - 7 juni 2013 18:35

Hej, just nu så sitter jag på golvet i lägenheten med musik på hög volym, en energidryck bredvid mig, chips på bordet, popcorns som snart ska bli poppade och jag bara väntar på att Sofia, Siri och Ebba ska anlända!

Tyvärr så kunde inte Tove komma annars hade vi alla varit sammlade.

Ni får ha en grym kväll för det ska jag ha!


Av Linnéa - 7 juni 2013 15:37

Hej, ni märkte nog att jag inte bloggade något igår, men det var för att jag och las bojfriend tillbringade hela dagen igår och hela kvällen igår!

Så imorse kollade jag och Carl klart på SAW och den var grymt bra :D Så om ni inte har sett den så rekomenderar jag den skarpt :) Sen drog Carl någonstans kring tolv och lämmnade mig heeelt ensam...Så då drog jag hem till Emma!

Vi har solat, lyssnat på musik, babblat och när det blev lite för varmt hade vi ett vattenkrig med iskallt vatten... Sååå japp jag har haft det riktigt nice :D Sen var även hon tvungen att dra för hon skulle fira sin syssling som tagit studenten...#Suck

Nu ska jag nog sätta mig ute på balkongen och antingen måla eller rita något, sen ikväll så ska jag ha det riktigt kul med Bebbsson, Siri och Sofia! :D

Hare bra!


Av Linnéa - 5 juni 2013 23:47

Av Linnéa - 5 juni 2013 22:11

Hej, idag så vart saker inte riktigt som planerat... Jag skulle ju ner till magic lines och köra en drop-in piercing men så blev det inte! och det var för att de inte tog emot några piercing tider den här veckan! #suck... Så det var ju en besvikelse men men får väl pierca mig efter jag vart i spanien. Ebba kom och hälsade på en liten stund idag, så vi satt och pratade lite om en massa saker som känns att jag behövde prata om.

Sen hade vi träning som vanligt, vi körde mycket ballet under fristående träningen och vi ändrade även liten del i friståendet!

Ooh vet ni vad som är så grymt skönt? jag är ledig från imorgon till på söndag och sen får jag sommarlov nästa onsdag!

#sköööönt!


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards