••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2013

Av Linnéa - 13 juni 2013 08:30

 

Av Linnéa - 12 juni 2013 13:46

Hej, mina små läsare! Just nu sitter jag på tåget som rullar från Västerås till Bålsta och där ifrån tar vi bussen till Arlanda! Hoppas ni klarar er två veckor utan mig! Jag har ju lagt upp tidsinställda inlägg för båda veckorna;)

Av Linnéa - 12 juni 2013 06:45

Hej, kan ni gissa vad jag ska göra sen när jag kommer hem?

Jag ska klippa mig!

Och nej, jag ska inte klippa bort hela håret igen utan jag vill bara prova något nytt och se om jag passar i det...

Sen om det blir dåligt så har jag ju hela sommarlovet på mig att låta det växa till min vanliga frisyr ^_^

Så det är bara luggen som jag vill ändra. chilla nu!

Alltså blir det nog något av alternativen här nedan :D

Vilken tycker du?

       


Av Linnéa - 11 juni 2013 22:05

Hej,just nu sitter jag på min säng med ny duschat hår och beskådar det lilla kaoset jag har i mitt rum...

Träningen idag gick relativt bra, tyvärr så har jag fått ganska ont i handleden nu men jag har haft ont i den så länge så jag märker det knappt, sen var jag också jätte hyper den första en och en halvtimmen av träningen

(pga att jag drack en energydryck cirka två timmar innan träning)

Sen resten av träningen vart jag lite små trött men det gick helt okej!

Sen när jag kom hem packade jag lite saker som jag inte lagt ner och imrgon åker även hårpsrayen, tandbosrten och lite annat också ner i väskan ^_^

Det skulle även vara jättekul om ni ville lämmna en massa kommentarer till mig medans jag är borta!

För jag blir super-peppad av att läsa vad ni tycker och tänker om det jag skriver och det gör mig också jättepeppad till att blogga mer!


Av Linnéa - 11 juni 2013 14:25

Hej, till skillnad från resten av mi klass så har jag nämligen sommarlov nu!

Helt underbart och som ett avslut för åttan så drog jag och nästan hela min klass ner på löga varav några bada, några solade och några andra försökte slänga i mig i vattnet...med mina vanliga kläder på! #morr...

Men eftersom att jag är så stark...(host) så lyckades jag ta mig från dem! #stolt

Sen bada jag faktiskt lite! jag gick ut vattnet så att näatan hela benet var i vattnet ^_^

Jag hade nämligen inga badkläder så det var därför jag inte badade... : (

Aja så just nu så har jag tagit ett brake från att packa min väska och sitter då i min soffa med lite godis och en energydryck!

Fatta inge mer plugg på två hela månader nu! UNDERBART!


Av Linnéa - 10 juni 2013 22:20

Hej, nu ska jag sätta igång med att packa min resväska som jag ska ha med till Spanien!

Ska bli så sjukt skönt att åka bort ett tag men jag kommer såklart att jag kommer sakna alla min vänner och min underbara bojfriend!

Imorgon kommer jag att gå sista dagen i skolan och efter det så har jag SOMMARLOV :D helt otroligt och helt underbart!

Så nu ska jag börja packa medans jag lyssnar på musik ^_^


Av Linnéa - 9 juni 2013 22:27

Hej, nu är den här underbara helgen slut...Waaaa! Så imorgon blir det att gå upp klockan sex på morgonen för att åka tiull sjukgymnasten med mina knän och sedan sitta på skolans hårda stolar..#suck

Aja synd att klaga eller hur? man är ju i skolan för sin egen skull!

Och dessutom tar jag lov på tisdag ;)

De här fyra dagarna har varit riktigt roliga! och det känns som om hela det här sommarlovet kommer att bli sjukt kul!

Gå ut på kvällarna med sina kompisar, bada, sola, skratt, massa foton! Aaaaah helt underbart!

Sen på onsdag så åker jag bort till Spanien och jag kommer att bli där i två hela veckor!

Men var lugn jag har fixat tidsinställda inlägg för varenda som jag är borta! ;)

Nu måste jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i min säng, så att jag orkar upp imorgon ^_^

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards