••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnéa - 2 maj 2013 19:28

Hej, mina små pluttar!

Just nu sitter jag på min säng och har precis redigerat klart veckans video, som jag är gaaasnka nöjd med.

Jag har lite information som jag tänkte kan vara bra för er att höra talas om.

Imorgon är jag tvungen att lämmna in min dator på reparation för att få den lagad...Vilket betyder att den kommer att vara borta i sisådär två till tre veckor!

Att blogga kommer inte att bli ett större problem, eftersom att jag antingen kan göra det från mobilen eller från någon annans dator. Utan det är mest vloggandet som jag är lite små orolig för...

Jag kommer att låna min familjs datorer men det är inte så säkert att jag får låna dem i så många timmar som jag behöver för att redigera en vlogg.

Men jag ska göra mitt bästa och ni får önska mig lycka till!

I'll hope you survive with out me!


Av Linnéa - 1 maj 2013 22:36

Hej, idag när vi var ute och röjde på fotbolls planerna så fotade ju även med Rhoddes grymma kamera och det blev ett par riktigt bra bilder! Så jag tänkte visa mina favoriter! 

 

Av Linnéa - 1 maj 2013 20:37

Hej, just nu är jag så himmla trött! delvis för att jag har tränat hela dagen och för att jag måste plugga till tre prov och till ett glosförhör som jag har på fredag.

Nej, men nu låter jag jättebitter vilket jag absolut inte är! Den här dagen har varit så otroligt rolig så att det knappt går att sätta namn på. Vi började hela dagen med en tre timmars lång träning som faktiskt gick riktigt bra. Efter det så duschade vi och promenerade till Ica för att handla en massa gósaker. Sen när det väl var klart gick vi till en fotbolls plan och grillade, korv, hambrugare, marsmellows och choklad! Vi spelade även kubb, babbalde, voltade och tog en massa kort!

Sen efter det hade vi en två timmars fristående träning.

Dock var jag så trött så man visste inte riktigt vad bak och fram var.

Det har verkligen vart jättekul men nu är jag bara så j*vla trött.

Nu ska jag ta och plugga till ett SO prov som jag har nästa vecka, hoppas ni får det bra!


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards