••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnéa - 5 maj 2013 14:44

Hej, nu har jag precis kommit hem från stan med pappa.

Vi gick ner dit för att ta en fika och för att byta ut en röd slips till en svart, jag köpte även en concealer eftersom att min hade tagit slut.

Pappa käkade en magnum glass medans jag köpte en smoothie på igor! #mums

Nu ska jag spatsera ner till mamma med en mattebok, så ska vi plugga i solen!

(bild från maj 2012)

 

Av Linnéa - 4 maj 2013 22:57

Nu mina kära vänner så ska jag krypa till kojs i min underbara säng famför någon film och jag ska låta mig själv sova jääääätte mycket imorgon bitti (innan jag ska plugga No, matte, religion och engelska)

sov sött!


Av Linnéa - 4 maj 2013 20:45

Av Linnéa - 4 maj 2013 20:05

Hej, som sagt så var jag ju på dollar store igår med Siri och Tove och jag tänkte visa er vad jag fick hem.

Det ni ser här är hårspray, värmeskydd och en mascara!

både värmeskyddet och hårsprayen är från loreal och kostade 60kr tillsammans.

Sen köpte jag en brun mascara för 20kr, anledningen till att jag tog en brun är för att jag har väääldigt långa ögonfransar... och med svart mascara känner jag mig väldigt girly och får sjukt långa ögonfransar....

det är inte riktigt min stil...


Av Linnéa - 4 maj 2013 14:55

Hej, dagens träning var riktigt tuff och det känndes typ som att bada i sitt egna svett...#blää 

Men det var så j*vla kul att nästan träna fullt ut, har verkligen saknat träningen under den tiden jag vilat min skada.

Såklart så gör det fortfarande väldigt ont men med ett bra knäskydd och med lite tigerbalsam så ordnar det sig!

Eftersom att jag inte kunnat köra på sisådär 4 månader så är min kondis på noll och idag körde jag samma konditions träning som alla andra....JAG DOG! Det var så jävla tungt att jag inte ens märkte att jag grät fören konditions träningen var slut #bra-kämpat

Okej nu ska jag förklara mig lite här... gymnastik kondition är lite skillnad från vanlig kondition. Vi ska göra volter och sedan springa en vända och sedan göra det ett X antal gånger...DET ÄR SKIT JOBBIGT! 

Aja idag så måste jag plugga jäääätte mycket! Jag har en massa prov och inlämmningar som jag inte riktigt kan än.


 

Av Linnéa - 3 maj 2013 22:50

Hej, eftersom att jag är så himla lyckad så lämmnade jag inte in min dator idag eftersom att jag inte hittade skolans vaktmästare...*suck*

Aja efter skolan så hängde jag med Tove och Siri till dollarstore! Jag fick med mig en hår-spray, ett värme-skydd till mitt hår eftersom att jag plattar det ganska ofta och lite smått och gott

Sedan bestämde jag mig för att sova kvar hos Siri så here i am!

Och eftersom att vi är sånna rebeller så vägrar vi att titta på Hockey VM #ohsnap


 

Av Linnéa - 3 maj 2013 12:43

En av mina absoluta favorit sidor måste nog vara we heart it!

 

Av Linnéa - 3 maj 2013 07:38

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards