••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnéa - 8 maj 2013 20:39

Hej, jag kom nyss hem från en jättebra fristående träning, dock är jag så jävla trött så att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Så nu står jag i köket och käkar apelsin, medans mamma köper trocader och mörk-hallon-choklad till mig!

Imorgon kommer jag att spela in en ny vlogg som jag hoppas att ni gillar. Sen kommer jag även att städa mitt rum och plugga till ett X antal prov som jag har inom denärmaste veckorna....

Oh well, ikväll ska jag chilla sönder i soffan med min underbara moder!

  

Av Linnéa - 8 maj 2013 11:00

Hej, jag tänkete ta och visa min absoluta favorit blogg!

(klicka på bilden för att komma till den!)


Av Linnéa - 8 maj 2013 07:25

Guten morgen!

Jag älskar verkligen onsdagar. Vi börjar ju med två timmars idrott, vilket betyder att man inte behöver platta håret eller sminka sig, så jag kan gå upp klockan sju istället för kvart över sex!

Sen efter idrotten har vi bara två lektioner till sen slutar vi för dagen.

Så idag sov jag ut och det var så grymt skönt, särkillt när jag satt och pluggade till klockan ett inatt

Aja nu måste jag byta om till idrotten men vi hörs sen!

 

Av Linnéa - 7 maj 2013 10:00

       

Av Linnéa - 7 maj 2013 07:30

Av Linnéa - 6 maj 2013 22:25

Hej, människor...

just nu känner jag mig otroligt slö och vill bara gå och lägga mig! Men NEJ jag msåte plugga till religions provet som jag ahr imorgon och jag måste även plugga till en engelska redovisning imorgon...*suck*

aja sov sött så hörs vi imorgon!

 

Av Linnéa - 6 maj 2013 15:51

Hej, just nu sitter jag på balkongen med en über god smoothie framför mig, medans jag förbereder mig för att plugga till ett Kemi prov som vi har nästa vecka Jag frågade henne idag varför vi skulle ha ett så stort prov när vi endast fått två veckor på oss att plugga, hon sa ju såklart att det inte var ett stort prov... JO det är ett stort prov!

Vi ska kunna tre keynotes, svaren på 22 frågor och Alkan serien, alken serien, alkyn serien och alcohol serien...

*Suck*

Aja smoothien är god i alla fall. Nu ska jag sluta vara jobbig och istället börja plugga, ha det bra!

 

  

Av Linnéa - 6 maj 2013 10:45

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards