••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnéa - 28 maj 2013 21:09

 

Allmänt · Art · citat · Design · gimmi · mode
Av Linnéa - 28 maj 2013 21:02

Hej, idag har det varit en EXTREMT varm dag som ni som bor i västerås kanske har märkt... Men enligt mig så har dagen faktiskt varit riktigt bra. På morgon så började jag med att ha ett SO prov och det kändes som att det gick riktigt bra, efter det så hade vi matte då vi jobbar med en redovisning om ränta oh massa andra dötråkiga saker... och efter det hade vi IUP och sedan lunch. Efter lunchen så hade vi ett engelska prov i läsförståelse som också gick bra, sedan efter lektionen fick jag veta att jag höjt mitt engelska betyg till ett A 

Inser du hur glad jag blev?!

Efter det hade vi NO då vi fick bränna en massa saker! #pyroman

 

Träningen idag har varit riktigt rolig, vi har börjat öva lite på nya volter vilket alltid är kul! Men när jag skulle göra en volt upp på en jättehög matta så slutade det med att jag voltatde på mattans framsida och att jag sedan föll ner på studsmattan baklänges! #typical-jag. Allt slutade med att hela gruppen asgarvade och du inkluderas både jag och min tränare! 


 

Av Linnéa - 27 maj 2013 19:28

Hej, nu har jag precis gjort klart den skumaste engelska uppgiften någonsin!!

Det var en hörövning som handlade om kroppskomplex vilket verkade intressant och så men det spårade seriöst ur efter typ fem minuter, så jag var tvungen att stoppa hörövningen då och då för att stirra på datorn och säga What the F*ck?!

Jag tänker inte gå mer in på det men låt oss bara säga att det var riktigt skumt...Jag trodde att det var ett skämt efter tag.

Oh well nu ska jag käka en macka och börja plugga lite mer till SO provet imorgon!

Av Linnéa - 27 maj 2013 16:57

Hej, mina kära läsare I'm back!!

Den här helgen har varit grymt kul, som sagt så har ju jag och min trupp tävlat USM och det har varit så in i helvette kul, vi har skrattat, kollat på grymma gymnaster, ätit, åkit buss, voltat och haft det riktigt jävla kul!

Justja! jag har även fotat och filmat en heeel massa, av filmerna kommer jag att klippa ihop till en video senare då jag har tid att klippa ihop den

Enligt mig så gick det relativt bra för min trupp när vi tävlade, jag är jättenöjd med våran insatts. Det jag är mest nöjd över är att jag ställde min dubbel på trampett Hoppas att det kommer upp n¨gra filmer när vi tävlade så får ni se hur grymma vi var! #egobooost

Bytheway så kom vi på 24:de plats av 32 lag så det är ju grymt bra!

Justja, en till grymt kul grej är att vi hade smink på den här tävlingen + en annan tävlings frisyr! 

Efter den här helgen så har jag blivit grymt taggad för att lära mig en massa nya volter och för att läka ihop mina knän ordentligt!

Den här veckan har jag tyvärr ganska mycket att göra, så jag kanske inte hinner göra så jättemycket inspirerande inlägg men jag ska såklart göra det bästa jag kan 

             

   

       

       

       

                     


   

 

           

Av Linnéa - 26 maj 2013 07:00

 


Av Linnéa - 24 maj 2013 13:16

Sitter i bussen med min underbara trupp och med the amazing juice!

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards