••L I N N È A••

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Fancy och USM

Av Linnéa - 23 maj 2013 23:19

Hej, jag måste be om ursäkt för att jag inte har bloggat något idag men jag har faktiskt inte haft någon tid alls!

Efter att jag jobbat på bikbok så drog jag hem i vindens fart för att göra en vlogg och när väl den var klar satte jag mig som ett litet mähä och redigerade den!

Sen när jag precis blev klar med den så stack jag pappa och Emil till skrapan för att käka på resturangen

Karlsson på taket! #underbar-mat 

Vi käkade där eftersom att pappa är borta heeela Juni och resten av maj, vilket då betyder att han missar när jag köper min första energidryck själv!

Så som en femtonårs present fick jag ett nytt objektiv av honom! (började nästan gråta för att jag var så glad)

•Så sjukt underbart• 

Och vet ni vad som händer imorgon? Jag och min trupp drar iväg till USM!!!! ska bli sä jävla kul, har verkligen längtat efter detta. Så idag har jag även packat med allt som jag kan behöva där borta!

Och för er som inte vet vad USM är så är det sm för undomar

Så imorgon kommer jag att sitta på en buss i sju timmar för att åka till Lund och tävla.

Ska bli jätte kul att sova över på hoyell med min skumt-underbara trupp, och att sedan ens tävla är sjukt underbart!

Så ni får önska mig lycka till!

Ska du tävla snart? 

 

 
 
Ingen bild

Nellie

25 maj 2013 11:16

Lycka till på usm! Önskar att jag va så bra i gymnastik :') haha aja Lycka till om sagt :p
Hittade din youtube kanal, asså jag älskar den! Bästa jag hittat hittills. (Y)

 
Ingen bild

veronica

25 maj 2013 16:30

Jobbar du på bikbok i Västerås? för senast jag var där så såg jag en tjej som liknade dig som var där men jag trodde inte du bodde i Västerås men i så fall så har jag sätt dig ;)

Linnéa

26 maj 2013 00:20

Jo jag jobbade där den här veckan! Hihi jo jag bor i Västerås!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 april 2014 15:56


Hej, människor! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något alls sen den 12 December... Och det är helt enkelt för att jag har tröttnat. I'm sorry peeps! Men jag började tröttna på att blogga redan i sommras och sen när skolan börja...

Av Linnéa - 12 december 2013 21:02

Av Linnéa - 12 december 2013 19:01


Såååå, nu har jag spelat in veckans video och redigerat den, så just nu väntar jag på att filmen ska exporteras så jag kan ladda upp den på youtube! Eftersom att det typ tar tre evigheter för videon att exporteras så har jag försökt att väcka mina ...

Av Linnéa - 10 december 2013 22:02


Hej, idag så har det vart lite små stressigt eftersom att vi hade ett grymt häftigt foto projekt som drog över på skoldagen, så jag var tvungen att stressa hem och sedan stressa till bussen för att hinna till gymnastiken. Under träningen idag så va...

Av Linnéa - 9 december 2013 19:42

  I don't care - Fall out boy   Demons - Imagine dragons   Run (remix) - Daughter ...

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards