••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2013

Av Linnéa - 11 april 2013 22:31

Tack så grymt mycket mina underbara läsare! Utan er hade jag aldrig börjat vlogga!

tack så grymt mycket

Av Linnéa - 11 april 2013 19:13

Haha nej jag har inte tattuerat mig! Men min mamma har tattuerat sig idag!

Hon tattuerat in en nyckelpiga och gymnastik tecken på ena vristen.

Dock har hon plast på vristen just nu så jag har inte kunnat se hela tattueringen än... Men det jag sett av den var jättefin!

 


Av Linnéa - 10 april 2013 21:01

Hej, för cirka 30 minuter sen kom jag hem från en grym träning och upptäkte röran på mitt rum...*suck*

Det ända jag kände var att allt var så rörigt och att jag inte har någon struktur på saker och ting...så jag började att spontan möblera mitt rum lite fint! Asåå nu menar jag inte att jag flyttar min säng till ett annat ställe utan att alla grejer får nya platser!  

Så även fast allt ligger utspritt för tillfället så blir det nog bra tillslut!


Av Linnéa - 9 april 2013 22:11

Hej, mina kära läsare! idag så har jag som valigt haft träning och pågrund av mitt knä så kan jag inte direkt köra några volter, jag har ju inte direkt kunnat köra riktig ''Gymnastik'' på mer än tre månader utan jag har bara kört styrka och lite på trampolinen, så förhoppnings vis så har jag blivit liiiite starkare än förr

Men snart så kommer jag att börja träna igen!

Imorgon är det skola och träning som gäller och på torsdag ska jag filma in en ny vlogg!

Hoppas att ni är lika exited som jag är för torsdagen!


Av Linnéa - 8 april 2013 18:55

Hej, mina kära vänner! För en timme sen cyklade jag från skallberget efter att ha varit tränare i en och en halvtimme.

Innan själva träningen hade jag sisådär 45 minuter på mig att äta, byta om, plugga och cykla till träningen...Och jag hann faktiskt!

När jag kom hem så körde jag direkt styrka för både mage, rygg och knä och nu ska jag vara så duktig och plugga både matte och Svenska!

Hoppas att ni får en bra dag!


Av Linnéa - 7 april 2013 22:38

Hej, ledsen för en dålig uppdatering idag, har tyvärr känt mig lite allmänt depp och det kan jag inte skylla på varken PMS eller mens Men jag vill inte försöka skriva ett inlägg då jag verkar über glad när jag egentligen inte är det!

I alla fall förutom det faktummet att jag varit lite nere så har det vart en bra dag!

Jag har införskaffat mig ett par nya löpar byxor och även ett ordentligt knäskydd! Nu vet jag även vad jag ska göra med alla mina gammla kläder, jag har lagat middag och jag har även pluggat tyska!

Nice By the way så borde ni checka in Ebbas Senaste video som är grymt rolig!

(bilder och sånt kommer imorgon)

Sovsött!

 

Av Linnéa - 6 april 2013 19:31

Hej, ni vet när man vandrar runt i affärer och ser något som man måååste ha! och faktiskt köper det men....skiter i att använda det för att man egentligen inte behövde det!

Japp det har jag gjort ett par gånger och nu tänkte jag visa ett exempel.

Jag har nog köpt fyra eyeliners varav jag använder noll...Eller ibland använder en av de fyra.

Så idag såg jag en av mina fyra eyeliners och tänkte ''undrar hur jag ser ut i eyeliner?''

Så japp såhär blev det..... och jag vet inte vad jag ska tycka... Det ser okej ut meeen jag är så seg på morgonen så jag skulle inte orka sätta på eyeliner VARJE morgon...

Vad tycker du?

     

Allmänt · Foto · Hair · mode · slapp · styling

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards