••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2013

Av Linnéa - 15 april 2013 21:28

Vi alla har nog de där jeansen som man inte gillar längre för att de är: trasiga, passar inte längre eller av någon annan anledning. Så istället för att bara slänga iväg dina helt funktionella byxor let's göra ett par shorts!

JAg gjorde faktiskt det här i söndags och det slutade med att jag har ett par nya sommar shorts.

1.Välj ett par byxor

2.Klipp av en del av byxbenen

3.Vik upp kanten och nåla sedan fast den

4.Sy med en zick zack sömm och efter det är du klar! 

Av Linnéa - 15 april 2013 18:30

Hej, idag har det hänt en MASSA grejer på min skola! okej inte en massa grejer men ett parf styken i alla fall...

Eftersom att jag var hos sjukgymnasten under större delen av morgonen så blev jag vääldigt överraskad när det låg en hel massa mjöl i hela trappuppgången... Då visade det säg att några hade tagit all mjöl från hemkunskapen och hällt ut den i trappuppgången vilket då resulterade att hälften av min klass inte fick baka bullar idag

Senare på eftermiddagen då jag skulle till mitt skåp upptäcker jag och resten av min klass att halva våningen var täckt med vatten! (jag går på våning två) och lite senare visar det sig att i princip hela våning tre var täckt med vatten!

Så det visade sig senare att några hade lämnat handfaten på på toaletterna..Har ingen aning om vilka det var...

Oh well min skola är som den är! rör går sönder, folk har försökt att tända på den ett X antal gånger, de har slitit bort dörrar, den blir översvämmad och så vidare...

Nu ska jag köra lite styrka och sedan stoppa i mig en avokado macka!

Av Linnéa - 14 april 2013 21:27

Hej, Idag tog jag kort på mammas tatuering och den har blivit jättefin nu när det har gått ett par dagar!

vill du någon gång tattuera dig? 


Av Linnéa - 14 april 2013 18:35

Hej, just nu sitter jag i soffan med den grymma filmen Iron man på tv:en och med en dator i knäet som bara väntar på att jag ska fortsätta att plugga till en hemkunskaps redovisning som jag och Linnea har imorgon. Dock är ju vi lite duktiga så vi hade inte direkt planerat upp redovisningen fören nu... hehe we are so grymma!

Oh well nu ska jag fortsätta med det oändliga plugget...

 

Av Linnéa - 14 april 2013 17:20

Hej, om ni vill läsa inlägget på Hofs blogg

KLICKA PÅ MIG!

 

ELLER PÅ MIG!

 

KLICK ME I'M A SNAIL!

Av Linnéa - 13 april 2013 22:06

Hej, jag ville bara tala om att jag är grymt glad för tillfället! Varför?

Jo för jag har fått gästblogga hos självaste HOFH! helt otroligt grymt eller hur?

Så jag är sjukt ortoligt glad för länken som hon gav mig vill bara säga tack för det!

Så nu undrar ni kanske vad jag gästbloggade om? Jo jag bloggade om hur man ska stå på sig när onödigt elaka människor trackar ner på en pga sin klädstil!

Så om ni vill så kan jag lägga upp det inlägget?


 

 

 

Av Linnéa - 13 april 2013 21:45

Hej, är det bara jag som aldrig sett en ända starwars film.......tydligen för alla stirrar jätte konstigt på mig nät jag säger det!
Men nu sitter jag och min kära mamma i soffan med cola och en starwars film framför oss!
(Riktigt bra film faktiskt)
Dagen har tillbringats med grymmaste Ebba och mer om det får ni höra senare!

Av Linnéa - 12 april 2013 18:06

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards