••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2013

Av Linnéa - 19 april 2013 20:18

Hej, idag så har jag tittat på sjukt många avsnitt av the walking dead! jag är seriöst kär id en serien, den slutar alltid så spännande och man vet aldrig vad som ska hända.

Idag så har jag även målat ett till par skor och jag har ritat lite.

Ikväll ska jag nog rita lite, bära upp lite saker på viden och kika på åtminstånde ett till avsnitt av the walking dead!

 

Av Linnéa - 18 april 2013 21:19

Är det bara jag som älskar torsdags kvällar?

Jag har ingen riktig anledning varför jag älskar torsdagar jag liksom bara gör det...Det kanske är för att jag tar tid åt mig att vlogga, jag pluggar lite, slappa och bara göra sånt som jag gillar att göra!

Nu ska jag plugga lite tyska som jag har till imorgon... Suck varför blir det ALLTID så att jag gör alla läxor på kvällen?
Miss inte den nya videon som jag ska ha laddat upp nu här på bloggen.

   

Av Linnéa - 18 april 2013 21:17

Av Linnéa - 18 april 2013 07:21

Hej, har någon av er hörttalas om teknik åttan?

Det är i alla fall en teknik tävling bland åttonde klassare i HELA sverige, då har man fått två  saker som man ska visa upp  och man ska även svara på en massa frågor om fysik.

Det vi ska visa upp är ett stränginstument som kan spela björnen sover av sig själv, och vi ska även ha byggt ett fordon i ett specifikt dataprogram och som sedan ska klara av några banor.

Det ska i allafall bli SJUKT KUL att vara med i den här tävlingen (speciellt då man börjar klockan nio!)

Om någon av er möjligtvis är där borta så får ni gärna säga hej!


Av Linnéa - 17 april 2013 14:19

Hej, nu har jag precis kommit hem från skolan och ska alldeles strax slänga i mig något att äta och jag ska även byta om till tränings kläder. Onsdgar är nog seriöst den skönaste dagen under hela skolveckan!

jag börjar med idrott, sen har jag lunch från tio till tjugo i tolv. Efter lunchen så har vi 60 minuter matte och 60 minuter språkval och sen slutar vi!

Så eftersom att jag slutar så tidigt hinner jag göra ett blogg inlägg!

Nu ska jag nog göra en liten snabb städning innan jag käkar...det ser ganska illa ut....

 

Av Linnéa - 17 april 2013 11:45

Hej, som ni vet så förändras man ganska mycket på två år även fast man inte tänker på det!

Så på då tänkte jag ta upp några grejer som har förändrats under de här två åren!

1. Jag klippte av mitt långa hår! 

2.Jag är mer självsäker.

3.Mina föräldrar skildes.

4.Jag har slingat, tonat och färgat mitt hår.

5.Jag har brutit min arm.

6.Jag började vlogga!

7.Jag började att sy kläder.

8.Jag har blivit bättre på att rita.

9.Jag har blivit bättre på gymnastik.

10.Jag har blivit mer målmedveten!

Om du vill så får du gärna göra ett liknande inlägg!

Av Linnéa - 16 april 2013 23:10

Hej, just nu är jag sjukt glad! varför? jo för att min instagram bild är med i en jättekänd DIY kanal på youtube!

vart så sjukt glad när jag såg det så jag ville bara dela detta med er!


Av Linnéa - 16 april 2013 21:56

Hej, idag så har jag haft det fullt upp som vanligt!
Så jag redovisade en grej i skolan idag och jag tror att det gick hyfsat bra. Efter skolan så drog jag och Carl hem till honom och hade jätteroligt (och gissa vad? jag har fått honom att dricka TE!!).

Efter det så var det bara att dra iväg till en som vanligt grymt rolig träning, jag körde en massa styrka och jag körde även ett varv på tumbling (och det gjorde inte ont i mina knän!!!)

Haha jag kommer förmodligen ha träningsvärk i magen imorgon!

Sen kommer vi att ha styrka imorgon på idrotten...min mage kommer att döööö

Nu ska jag ta en låååååång och skön dusch så hörs vi imorgon!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards