••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2013

Av Linnéa - 26 april 2013 19:54

Hej, nu har jag slängt ut alla mina tröjor på golvet och provade om ALLA och insåg då att

''Jag kommer inte behöva köpa något nytt på evigheter! ''

Och vet ni hur könt det var att inse?

Så just nu sitter jag i en tröja som jag ägt i tre år och det känns som om den är sprillans ny!

Så om du någon gång känner att: jag har inga kläder!!

Jag lovar dig, det har du! Du har bara glömt bort några av de du äger

Ett litet extra tips är att para ihop tröjorna med någr abyxor så att du vet vad dina kläder passar till!

Mycket bättre än att köpa en massa nya grejer! (dessutom är det mer miljövänligt)

Sen så älskar jag att ärva kläder! Jackan som jag både älskar och har på mig varje dag är min mormors gamla jacka.

Så vill du ha nya kläder? fråga någon om de har tröttnat på sina!

Sen ett annat alternativ är ju att kolla in i en second-hand affär, jag hittar alltid en massa grejer där som är superbilliga och det är ju alltid miljövänligare att köpa second-hands kläder än nya kläder

(annars kan man ju alltid göra om gamla kläder  )

Av Linnéa - 26 april 2013 17:57

Av Linnéa - 25 april 2013 22:22

Av Linnéa - 25 april 2013 11:09

Av Linnéa - 24 april 2013 21:25

Hej, just nu sitter jag och planerar upp hur jag ska hinna allt som jag förväntas hinna under de två senaste dagarna!

jag ska plugga tyska, jag ska fixa två loggor, jag ska slå in paket, jag ska fira min älskling imorgon, jag ska göra en vlogg, jag ska blogga och jag har engelska redovisning imorgon..

Sen förväntas det ju att man ska se bra ut och man förväntas också att sova en hel massa och äta nyttigt...Skit it!

nu ska jag roffa åt mig glass med choklad-sås, jag ska vandra runt i mjukisar och sova tre timmar om dagen! #Rebell

Driver bara med er jag skulle aldrig fixa att vara vaken 21 timmar varje dag på vardagar  

dock är jag sugen på glass nu...

Oh, well nu ska jag ta hand om allt detta och sedan försöka sova lite!

 

 

Av Linnéa - 23 april 2013 23:00

Hej, just nu sitter jag i min säng och är nog så trött som man bara kan bli!

Träningen idag har varit grym, det var så skönt att äntligen kunna träna igen, det är något som jag längtat så otroligt till att få göra! Dock är min kondis extremt dålig men om ett par träningar kommer det nog att fixa sig

Jag fick tyvärr en aning ont i knäna på slutet och just nu värker dem ganska mycket, men det är det värt!

Nu har jag precis blivit klar med en logga som vi kanske ska ha på våra tävlings/tränings linnen

Vart ganska nöjd med den men det finns lite små fix som jag ska rätta till imorgon (då jag är lite piggare)

Nu ska jag hälsa på le dusch och sedan ska jag sova i min otroliga säng!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards