••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnéa - 12 mars 2013 12:27

Hej, just nu väntar jag på att min engelska lekion ska börja. Jag älskar att prata engelska av någon anleding, dock tycker jag inte om engelska uppgifter vi får är helt värdelösa.

Jag är jätte nöjd över mitt SO betyg på uppgiften som jag pluggade på varje dag i typ två månader...eftersom att jag fick ett stort A!

aja måste dra nu!

 

Av Linnéa - 11 mars 2013 21:18

Hej, när jag kom hem från träningen för ett ex antal timmar sedan, satte jag mig vid datorn för att plugga SO men på något vänster hamnade jag på youtube...hehe... i alla fall så såg jag då en tjej som gjorde the cup beat och eftersom att jag är jag så skulle jag lära mig det NU! Tjejen sjöng även en grym till så nu lär jag mig ''skinny boy from sweden'' som har ungefär samma takt som den låten hon sjöng.

Så nu ska jag sätta mig och skriva en hel del om Islam sen ska jag nog sova!

När jag väl lärt mig låten till beatet vad sägs att jag gör en video när jag visar det?

 

art

Av Linnéa - 11 mars 2013 15:26

Hej, just nu sitter jag i min säng och kikar på youtube klipp, fast jag borde egentligen byta om eftersom att jag ska cykla till skallberget om en halvtimme för att vara tränare där borta.

Men eftersom att jag är en sån nudelhjärna så tänkte jag ta och visa er mina två senaste kreationer.

vad tycks?  


Av Linnéa - 11 mars 2013 07:05

Hej, som ni ser så har jag en ny design som är otrloigt awesome!

Min lilla Ebba gjorde den åt mig igår och jag är så sjukt nöjd med den

tidigare har jag aldrig blivit riktigt nöjd med mina designer, utan jag har tröttnat på dem efter ett litet tag, men nu känns det som om jag kommer ha kvar den ett myyyycket längre tag!

hopaas ni får en bra dag!


Av Linnéa - 10 mars 2013 14:19

Hej, som ni kanske vet så älskar jag att göra om olika plagg... och då spelar det egentligen ingen större roll om hur mycket jag gör om dem så länge jag gör något! så nu låg min urban cone t-shirt lite fint på sängen och ett gäng med nitar på skrivbordet.... sååå hehe jadu har jag nitar på ärmarna

så just nu sitter jag på golvet i mitt rum, käkar kiwi, lyssnar på Deja Vú och ska snart börja plugga astronomi

 

Av Linnéa - 10 mars 2013 11:36

Hej, just nu sitter jag i soffan och laddar över alla bilder som jag tog på konserten igår, det vart hela 200 bilder varav 70 av dem har svin dålig skärpa. Konserten var helt awesome, bandet var ännu bättre live än vad de är på spotify.

Det som jag vart mest förvånade är att killarna från urban cone är svenska! jag hade ingen aning om det, jag trodde att de var britter så jag vart en aning överraskad 

Det vart lite smått pinsamt efter konserten... Eftersom att jag och Estelle typ stod närmast scenen och tog en massa kort så trodde bandet att jag var en av deras fotografer! Så när konsrten var över, kom en av sångarna fram och kramade om mig. Så de vart lite förvirrade när jag kom fram till dem några minuter senare och stammade fram ett

''Kan...j-jag f-få ta ett kort?''  *suck och pust för mig*

men de gick gärna med på att ta ett kort så jag är nöjd!

Sen bara för att jag är jag så köpte jag en urban cone t-shirt

asså ser ni hur kort jag är gämfört mot dem?! jag är som en liten smurf mitt i allt...

vad gjorde du igår?



Av Linnéa - 9 mars 2013 16:50

Hej, för några ögonblick sen sprang jag runt i mitt rum och plockade upp lite grejer här och var eftersom att jag nu ska ha en liten människa med mig till konserten och som sen ska sova över hos mig. Denna lilla människa heter Estelle. Nu är det så att min brorsa inte ville hänga med på Urban cone så vi hade en biljett ledig... och då frågade jag om hon ville hänga med dit! 

Så nu har jag även gjort mig i ordning *OMG Linnéa har smink på sig!*  Så om ungefär en timme så ska jag röra mig mot bilen och åka till Gävle.

hoppas att ni har en bra lördagskväll och du mot all förmodan är på konserten hälsa gärna!


Av Linnéa - 8 mars 2013 23:25

Hej, jag blir extremt peppad av vad ni har för åsikter och tankar om mina inlägg därför tänkte jag att det skulle väl vara en schysst deal att belöna den som delar med sig mest av sina åsikter och ideér?

Så från och med nu på lördag, får den som kommenterar mest under en vecka en länkning hos mig i en vecka!

how about that!? not to bad huh?


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards