••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2013

Av Linnéa - 3 februari 2013 16:12

Hej, just nu är mina ben seriöst sten döda!

Jag och Tove har delat ut reklam i två olika områden och det tog ungefär tre och en halv timme....

Varav 83% av alla hus var lägenheter.... Jag har sprungit upp och ner i trappor i tre och en halv timme!

fattar ni hur trött jag är?!

aja nu ska jag käka lunch och skissa lite på några bilder.

Hoppas ni har haft en bra början på den här söndagen!


Av Linnéa - 2 februari 2013 19:52

Hej, idag så har jag spenderat dagen med träning och med Ebba på djäkneberget.

 Mot slutet så vart vi extremt flummiga så bilderna vart alltså därefter..

För tillfället så kikar jag på melodifestivalen, och det som är så jävla coolt är att jag känner en av bakgrunds dansarna i den först alåten som heter skyline.


Av Linnéa - 1 februari 2013 23:33

Godkväll mina förmodligen svin trötta läsare! jag hoppas att ni haft en bra dag osv.

Imorgon ska jag på träning och efter det ska jag och Ebba spendera en hel del tid med våra kameror och skutta runt lite överallt och ta en hel massa kort.

Hoppas ni får en lika bra morgondag som jag!

vad ska du göra imorgon?

 

Av Linnéa - 1 februari 2013 17:10

Av Linnéa - 1 februari 2013 13:45

Av Linnéa - 1 februari 2013 07:35

Hej, som ni vet så är det fredag idag och det är även Februari!

För er kanske det bara är en helt vanlig fredag men för mig och för de andra i min klass så är det en randig fredag.

Vilket betyder att alla ska ha på sig någor randigt idag.

Förra vecka så hade fin fredag och då skulle vi ha på oss finkläder.

Såååå jag har på mig ett par randiga byxor

Hoppas ni får en härlig fredag!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards