••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2013

Av Linnéa - 14 februari 2013 19:37

Hej, som ni alla vet så var det alla hjärtans dag idag. Igår stod jag och min kära broder uppe ända till halv ett på natten för att göra klart ett par muffins som vi skulle ge till Carl, Linda (broderns flickvän) och till Emma.

Dem vart sjukt fina och fantastiskt goda!

sen hade jag även lite allmänt kul med två stycken ägg som jag fotograferade innan jag mördade dem

(brodern har gjort muffin längst till vänster)

Det som ni ser på bilden precis ovanför så var det min alla hjärtans dag present till carl.

Han gav mig lindor choklad och en jättefin ros.

Hoppas att ni har haft en bra alla hjärtans dag! 

Av Linnéa - 13 februari 2013 20:34

Hej, nu är jag hemma från dagens träning och faktiskt första gången som jag har varit hemma idag (glömde mina nycklar hemma igår) 

fristående träningen gick hyfsat bra dock kunde jag inte köra fullt ut på grund av mitt förj*vliga knä men annars så gick det bra. Innan träningens så var jag nere på stan och köpte presenter till alla hjärtans dag som är imorgon.

Såklart kommer jag att fira den med Carl.

I alla fall så ville jag bara visa er dessa bilder som jag tog direkt när jag kom in i lägen heten.

vad tycks?

Hoppas att ni har haft en bra dag!


 

Av Linnéa - 12 februari 2013 22:00

Hej, just nu sitter jag och Emma på golvet medans vi dricker oh kikar på videos.

Vi kommer förmodligen att titta på en film om ett litet tag och sedan titta på en till film och så vidare.

vi hörs och ses imorgon : D 


Av Linnéa - 12 februari 2013 15:30

Hej alla vänner!  Detta inlägg görs av en tjej som är 13 år och har varit singel hela livet. Så detta inlägg är till alla forever alone barn som jag. Alla har vi nån gång genomlidit Alla   Dag. Ja vissa har gjort det hela livet. Kommer ni ihåg på låstadiet/dagis då man hade lådor där man la ned sina saker. Minns ni känslan när man gick runt hela dagen och tittade efter ett litet kärleksbrev. Man var helt exited hela dagen.... Tills man inser att alla har fått ett brev förutom en själv. I alla fall kändes det så. Man kom hem och titta pappa uppvaktar mamma och man sitter där och tittar på och måste spela glad. *när får jag sluta le??* Och instagram och facebook, fy fan. Alla dessa texter om " jag är singel" "Jag är fri som en fågel"  SÅ JÄVLA FEL! Man lurar sig själv. Vem drömmer inte om den perfekta killen som skickar godmorgon sms och man kan prata om allt med? Den som inte gör det har seriösa problem. Men jag vet några tips hur man överlever detta faktum att man är ensam på Alla    Dag.


1. Sitt inte och glo på par. Du ser bara ut som en galen stalker och VÄLDIGT foreveralone.

2. Undvik romantiska filmer. Du känner dig patetisk när du börjar gråta under "the beautiful moment"...'

3. Skriv inte på facebook eller insta att du "älskar att vara singel" ingen är förutom den som nyss gjort slut med någon.

4. Ät nutella! Detta är mitt starkaste tips. Men inte för mycket. Då känner man sig fet och då kommer alla deprimerande tankar tillbaka. 


    '

 Ja det här är jag. Även de vackraste kan vara singlar... ahahaha vem försöker jag lura. Men alla singlar där ute; Du är inte ensam. Bry dig inte om dina vänner som har ett "perfekt" förhållande. Försök att le och se negativa saker med ett förhållande.... och det finns inte mycket men försök. Men förstör bara inte din kompis förhållande så blir alla nöjda.


// Siri den som har rätt att säga vad man ska göra på alla   dag om man är singel!


Av Linnéa - 12 februari 2013 15:09

Hej, igår så fick jag äntligen ett brev från posten där det stod att jag kunde hämta mitt paket!

Så idag gick jag ner till posten och hämtade det! :D

Så nu har jag äntligen mina underbara creepers. Siri kom nyss hem till mig så jag satte en te kopp i hennes hand så ställde hon upp på att ta kort på dem!

Jag köppte dem på ebeay för 174:-

Av Linnéa - 11 februari 2013 16:36

Hej, just nu sitter jag på bussen mot skallberget där jag ska vara tränare. Jag kommer nog inte att blogga något ner idag eftersom att min dumskalle ska sova över hos mig!:D och jag har även studie dag imorgon då det kommer bli as bra!

Av Linnéa - 11 februari 2013 07:18

Hej, idag är jag så busig så att jag äter frukost i min säng framför datorn.

Lite dumt jag hörde inte mitt alarm så jag gick upp klockan 07:00 istället för 06:30 så jag känner mig lite halvt stressad utan anledning. Så nu ska jag käka upp min te kaka och sedan byta om så att jag kan röra mig mot skolan.

Hoppas ni får en bra dag!


Av Linnéa - 10 februari 2013 19:19

Hej, nu är jag hemma från fem års kalaset. Det var jätte trevligt, vi åt en massa fika, pratade, jag ritade lite med småttisarna och jag fotade även lite.

Hennes tårta var jättegullig! med en hel massa jordgubbar och med en hello kitty i mitten gjord av socker pasta. 

Snart ska jag röra mig till köket och laga mat åt mina svältande vargar.

(även kallade hungriga-gymnastik-familjemedlemmar)

Hoppas ni har haft en bra dag!

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards