••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2013

Av Linnéa - 17 februari 2013 11:40

Hej, idag så har jag en hel massa grejer att göra. Snart så ska jag dra ut till Hälla och köpa en present till min kusin, jag ska fira min kusins födelsedag, jag ska plugga, jag ska skissa och jag ska flytta till pappa.

Men just nu sitter jag i min säng och kikar lite på youtube videos....*typical jag*

 

Av Linnéa - 17 februari 2013 00:46

Hej, igår så stannade Siri kvra hos mig efter träningen eftersom att hon hade lyckats glömma sina nycklar hemma.

(bra kämpat)

Eftersom att Siri är så grym på att designa naglar så jag lät henne måla mina, Hon målade elefanter på mina tummar, en anka på pekfingret och cammouflage på resten av naglarna! (ni kan nog lista ut att det var jag som ''beställde'' ankan)

Tyvärr så fick jag inte några bra bilder på tummnaglarna så ni får nöja er med den lilla ankan och cammouflagen.

Om ni har lust så tycker jag att ni ska kolla in hennes blogg

 

Av Linnéa - 16 februari 2013 08:48

Hej, mina små vänner! om ungefär tjugo minuter så kommer jag att vara i hallen och ägna tre timmar åt en hel msaa volter, styrka och en hel massa skratt.

Känner att jag börjar bli lite stel så jag får nog pressa mig lite mer i splitt och spagat.

Innan jag jag drar så tänkte jag bara slänga in den här bilden som jag tog igår innan jag började att baka.

They are so cute!

 

Av Linnéa - 15 februari 2013 16:57

Hej, just nu sitter jag framför datorn med en godis påse som jag fick av Emma igår, igentligen så borde städa och baka en efterätt till våra gäster som kommer om några timmar. Det jobbiga är att jag känner mig så sjukt trött och youtube vägrar att släppa taget om mig D:

gillar att min lilla tjockis (dexter) är i bakgrunden


Av Linnéa - 15 februari 2013 12:36

Hej, idag på bild lektionen pysslade jag lite med pixlr och jag ställde även upp på ett kort som mina klasskompisar behövde hjälp med.

Och detta var det jag lyckades skapa under lektionen......jag är sååå grym på pixlr *host* 

AINT NO PARTY LIKE A LINNÈA PARTY!


Allmänt · Art · Design · Foto
Av Linnéa - 14 februari 2013 23:22

Nu är jag så in i nordens trött! hade glömt bort att jag har tyska glosor imorgon så det var bara att sätta sig ner och börja plugga på dem........ varför glömmer jag alltid bort just tyska glosorna?! jag kommer oftast ihåg alla andra läxor men.... att någon säger ''Ni har tyska glosor till på fredag'' fastnar seriöst inte -.-

we heart it

Av Linnéa - 14 februari 2013 20:48

Hej, för prick en vecka sedan så la jag upp en video som heter ''Tjej problem'' och jag vart hyfsat nöjd med den så jag laddade upp den på youtube. Jag har fått så grymt många glada och underbara kommentarer, den videon har blivit en av dem med flest visningar på min youtube kanal och mina prenumeranter har stigit med *trummvirvel*...100 stycken!

Så jag ville bara säga tack för att ni är så underbara!

har du inte sett videon och inte har någon aning om vad jag babblar om? klicka HÄÄÄÄÄÄR

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards