••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnéa - 3 januari 2013 14:40

Hej, idag har jag tagit det riktigt lugnt, jga har tittat lite på the big bang theory,

kollat på en massa avsnitt av the walking dead, kört styrka, ritat lite och jag har även gjort lunch.

Sen om ugefär en timme ska jag ner på stan med Carl och typ fika lite.

jag måste säga att jag älskar the waling dead! sån grymt häftig serie!

kollar du på någon serie? 

Av Linnéa - 2 januari 2013 21:54

Hej, jag tänkte bara ta och visa den här bilden som jag ritade för någon dag sen

tycker du om att rita?

Av Linnéa - 1 januari 2013 21:31

Hej, efter att ha varit hos Estelle så hälsade jag på Ebba.

Och eftersom att Ebba och jag älskar att göra challenges så gjorde vi en food challenge.

kolla i HD

Ebbas blogg 

Av Linnéa - 1 januari 2013 21:16

Hej, som ni vet så firade jag nyår med Estelle vilket var helt otroligt härligt!

tyvärr fick jag inga bra bilder på fyrverkerierna men skit samma.

Estelle och jag körde Chubby bunny challenge ( som kommer att läggas upp någon gång).

••••••••••••

Jag tycker att det ska bli extremt skönt med ett nytt år, 2012 var inte det bästa året jag haft.

(såklart så har det vart härligt också)

Jag har faktiskt endast två nyårs löften:

1. hålla ordning på mina rum

(det andra håller jag för mig själv)


 

  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards