••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnéa - 11 januari 2013 16:05

Hej, förtillfället så sitter jag och försöker lära mig pixlr, medans jag lyssnar på musik till grabbarnas fristående.

 Jag var nämligen tvungen att använda pixlr i en bild uppgift så nu fortsätter jag att lära mig.

så här såg min bild uppgift ut

(vi skulle göra en reklam bild av ett känt konstverk)

ocj just nu övar jag lite på fyllda texter

Av Linnéa - 10 januari 2013 22:01

Hej, nu har jag försökt att sätta mig ner och plugga lite på min SO uppgift och det gick väl lite sisådär.

Jag upptäckte att jag behövde mycket mer fakta för att kunna förtsätta med uppgiften, och den sortens fakta fins på skolan så det får vänta till imorgon.

Imorgon ska jag försöka plugga lite, komma på något härligt inlägg och kanske göra en HTD video.

••Men så länge så får ni ha en fortsatt bra kväll och en godnatts sömn•• 


Av Linnéa - 10 januari 2013 18:34

Hej, ända sen jag kom hem från skolan så har jag tagit det riktigt lugnt.

Jag har dragit på mig ett par super sköna byxor och en svart, långärmad tröja. 

Så det ända jag gjort idag är att rita, checka youtube, kollat film och jag kommer förmodligen att plugga lite på ett SO arbete.

Ska nog ta att måla mina naglar nu så att de inte ser så......hmm...fula ut.

(bild från februari 2012)

 

Av Linnéa - 9 januari 2013 21:29

Hej, som ni kanske förstod så har jag 0,00001% inspiration för tillfället,

så jag tänkte att ni kanske har något önskemål?

(ni brukar ju alltid vara så underbart kreativa)

Och om ni har lika lite inspiration som mig så skriver jag några alternativ här nedan.

•foto tips?

•youtube kanaler?

•dagens outfit?

•någon sorts video kanske?

•användbara appar till mobilen?

•hur jag sminkar mig till skolan?

•dagens tips?

••••••••••••••••••

by the way, är ni nyfikna på hur resultatet blev av min sneek peak video?

för jag är nämligen klar med mitt lilla projekt!

 

Av Linnéa - 9 januari 2013 15:04

Hej. idag har jag lite tid off innan min träning börjar,

eftersom att jag i vanliga fall brukar vara tränare innan min egna träning.

Men mina småttisar börjar nästa vecka så jag har tre hela timmar åt att göra vad jag vill.

Så förtillfället så lyssnar jag på radio och dricker appelsiinijuoma (apelsin jouce)


Av Linnéa - 9 januari 2013 14:55

Ni måste ju bara admire min ''underbara'' posé!


Av Linnéa - 8 januari 2013 22:36

Hej, mina undebara läsare.

Hoppas ni har haft en bra dag, jag är ledsen för att inte ha bloggat något idag, men ni vet ju själva hur det blir när man börjar skolan igen.

Imorgon ska jag försöka slänga in ett inlägg efter skolan.

Idag startade träningen igen och våran tränare mörbultade oss med en grymt jobbig styka! (underbart enligt mig)

Och imorgon ska vi bara köra styrke träning på idrotten.........

Inser ni vilken ofattbar träningsvärk jag kommer ha!? 

hoppas ni kommer att sova gott i natt (jag vet att jag kommer det)


Vad har du som hobby?

Av Linnéa - 7 januari 2013 19:24

Hej, för tillfället så sitter jag och kikar lite på ''how i met youre mother''.

Jag har även kikat på två filmer med Emma efter att ha lämnat tillbaka ett par böcker på bibloteket.

Ska snart ta och leka kock i köket så att det blir lite kvällsmat ikväll.

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards