••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnéa - 19 januari 2013 19:47

Hej, imorgon ska jag och Estelle åka till Romme för en dag!

Det ska bli så sjukt kul, men ni förstår nog att det kommer bli vääääldigt fattigt på inlägg men jag tror ni överlever!

 

Av Linnéa - 19 januari 2013 12:39

Hej som ni vet så var på en Awolnation konsert igår, det var den bästa konserten som jag någonsin vart på.

Tyvärr så fick jag inte ta med mig min kamera in till konserten så jag fick tyvärr bara ta kort med mobilen -.-

Musiken var awesome, detsvärre så var den lite väl hög för min smak men who cares när det är ens favorit band som spelar?

jag gick inte på träningen idag eftersom att jag var svin trött efter konserten och jag hade fortfarande ganska ont i öronen efter den höga musiken.

 

Favorit band for the moment: Awolnation & Imagine dragons


(min awesome Awolnation tröja)

Av Linnéa - 18 januari 2013 23:40

Hej, just nu sitter jag i bilen på väg hem från en helt grym konsert!
Hela publiken var helt vild, låtarna awesome och bandet var ju grymt som vanligt!
Jag köpte faktiskt en awolnation tröja för att den var så grymt cool?~?

Av Linnéa - 18 januari 2013 16:45


Hej, innan jag smiter iväg på konsert,

så tänkte jag slänga in ett litet inlägg och visa vad jag har på mig

Av Linnéa - 17 januari 2013 21:08

Hej, just nu sitter jag och pluggar till morgondagens musik prov, då man ska kunna höra skillnader mella blåsintrument och även veta vilken instrument grupp de hör till...-.-

som ett exempel ska man veta att:

klarinett låter lite munspel och hör till träblås

Och att fagott låter lite mörkare än vad klarinett gör

*Jippi*


we heart it

 

Av Linnéa - 17 januari 2013 17:11

Hej, kan ni gissa vad jag och min älskade fader ska göra imorgon?!

Vi ska på en Awolnation konsert!

det ska bli så extremt coolt, Awolnation är de som har gjort den grymma låten Sail.

Jag kommer såklart ta med mig kameran och fota en massa så att jag har något att visa senare


Av Linnéa - 17 januari 2013 16:38

Hej, för ungefär en vecka sedan beställde jag nitar från Ebay och igår fick jag hem dem!

Så det första jag gjorde var att sätta på några av dem på min skjorta och på mina svarta converse!

Jag betsällde som sagt nitarna från Ebay för endast 25:- och då fick jag 100 stycken, i affärer här isverige får man typ 40 stycken för 50:-

Så enligt mig är det ett riktigt bra köp


Av Linnéa - 16 januari 2013 15:06

 

We heart it

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards