••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnéa - 25 januari 2013 23:55

Hej, ledsen att bloggandet idag har varit riktigt lam men så kan det gå

Jag kommer tyvärr inte kunna träna imorgon eftersom att min hals fortfarande vägrar sammarbeta med mig, men jag tänker dock komma dit för att kika lite på mina favorit tjejer.

Imorgon tänker jag plugga lite, blogga, flytta några grejor och bara ta det allmänt lugnt. 

ska du göra något imorgon?

See you later Aligator


Av Linnéa - 25 januari 2013 21:40

Hej, just nu sitter jag i soffan med en chips påse och med the big Bang theory på tv:n.
Har varit en riktigt skön dag, har kikat på film med Emma och bara tagit det riktigt lugnt.

Av Linnéa - 24 januari 2013 21:02

Hej, mina underbara läsare.

Idag tänkte jag prata om något som många av oss tonåringar har.....komplex.

Vissa kanske tycker att de är tjocka, andra kanske tycker att de har en stor näsa eller kanske något annat.

Ett komplex som jag själv har haft är att jag hatade min axlar.... Jag tyckte att det var alldeles för breda och ja, jag är ganska bredaxlad för att vara tjej. Jag ville inte bära något plagg som saknade ärmar eller axelband och jag skämdes faktiskt över dem.

Men jag kom över det och nu är jag sjukt nöjd över mina axlar.

•••••••••••••

Att komma över ett komplex kan kännas sjukt svårt men jag kanske kan ge er lite hjälp på traven.

• Säg till dig själv att du är vacker - det kan kännas sjukt löjligt men det gör en lite gladare

• Jämför dig inte med andra - att jämföra sig med någon annan är ofta något som får en att bli osäker, så försök att låtabli

 • Säg aldrig att du är ful - att stå framför spegeln och intala sig själv att man är ful hjälper aldrig, tänk possitivt!

• Se fördelalar - att försöka se fördelar med sina komplex är ett fantastigt steg, tillexempel: man ser väldigt stolt ut med breda axlar


ha ett fortsatt bra liv mina underbara läsare

alla är perfekta på sitt egna vis  

Av Linnéa - 24 januari 2013 19:29

Hej, nu har jag kommit hem och landat i soffan efter att ha varit hemma hos en underbar människa.

I kväll tänker jag faktiskt ta det riktigt lugnt med allt plugg och bara slappa.

Så för att bevisa för mig mig själv att jag faktiskt kan ta det lugnt så tänker jag ta och käka lite glass och bara slappa framför TV/Datorn.

 Tänkte bara visa den här underbara vännen som jag såg utanför mitt fönstret imorse


Av Linnéa - 23 januari 2013 22:09

Nu tackar jag för mig mina små buttercups,

ska ta och köra ett snabbt styrke pass och sen ska jag ta och sova gott.

Hoppas ni har haft en bra dag och jag önskar er en bra morgondag! 

      

Av Linnéa - 23 januari 2013 19:44

Hej, om man bortser från att jag har ont i halsen så mår jag riktigt bra just nu.

För tillföllet så sitter jag och dricker blåbärs soppa, lyssnar på kill your heroes av AWOLNATION och jag har även tagit ett snabbt litet brake med att skriva klart en analys om Angola och Togo.

Hoppas du har en fortsatt bra kväll

Av Linnéa - 23 januari 2013 09:39

Hej, för ett tag sedan så färgade jag och Ebba håret rött och man kan väl säga att det är dags att göra om det.

Färgen har typ försvunnit nu och jag hade missat några ''små'' ställen i Ebbas hår.

Fast den här gången hade jag tänkt att färga hela mitt hår och inte bara luggen

Så när både Ebba och jag mår bättre så kan vi nog börja planera när och var vi ska färga håret.

För er som vill veta så använde vi en färg från Loreal som heter Strawberry kiss.

Jag kommer använda samma färg igen eftersom att den är så extremt fin! :D (den är typ röd/lila)

Om ni inte har sett videon då Ebba och jag färgar håret så here you go!

(Ebbas blogg)

  

Av Linnéa - 22 januari 2013 20:48

Gud, jag är halvt förälskad i dessa helt underbara plagg!

Om det är något av dessa som jag verkligen tänker skaffa så är det ett par creepers, jag tycker dem är så ofantligt häftiga och eftersom att jag är ganska kort (endast 1,59 cm) så gör det absolut inget att bli lite längre på ett ganska diskret sett.

 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards