••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2012

Av Linnéa - 2 december 2012 22:35

Hej, just nu är jag med och tävlar i en riktigt awesome tävling som Epicfaiil håller i, det man kan vinna är 250kr present kort på en skithäftig sida som heter Amakli, så om jag var ni skulle jag klicka in på Epics blogg!

 

Av Linnéa - 2 december 2012 17:54

Hej, nu tänkte jag ta och ladda upp lite bilder från lägret!

Som ni redan vet så är jag och Ebba typ foto galna så på vägen till resturangen blev vi lite väl exhalterade när vi såg stans jul belysning


 

Av Linnéa - 2 december 2012 16:38

Hej, nu har jag kommit hem efter ett super härligt läger! jag svin trött och jag måste tyvärr setta mig och plugga.......

Lägret har varit skit kul, vi har tränat, skrattat, halvt dött och provat nya grejer!

såklart så tog jag typ 300 bilder vilket även Ebba och flera andra gjorde så jag tror attnågon av dem kommer att göra en film med bilderna i, såklart så kommer jag att lägga upp mina favorit bilder som jag tog!

 

HTD

Av Linnéa - 2 december 2012 10:15

 


Av Linnéa - 1 december 2012 15:15

Hej, nu tänkte jag ta och visa lite bilder på mig från 2010 så får ni se vilken skillnad det är från nu och då!

 

 

Av Linnéa - 1 december 2012 12:00

Ditt fullständiga namn? Emma linnéa Johnsson
Hur Lång är du? 159,5 cm
Ögonfärg? ingen aning

Spelar du något instrument? jag önskar att jag kunde
Dina första tankar när du vaknar? VAD ÄR KLOCKAN?!
Vart befinner du dig just nu? I mitt vardagsrum
Biter du på naglarna? nope
Har du några husdjur? Dexter (min katt)
Är du singel?  Nej!
Vad vill du ha just nu? en kopp te och en bit morotskaka
Rädd för? hehe.... spindlar och kryp.......
Sjunger du? När jag är ensam är jag väsrta Adelle (om hon var ton döv)
Vad har du för skostorlek? 37/38
Vill du gifta dig? Någon gång i mitt liv
Kommer du överens med dina föräldrar? har aldrig bråkat med dem så ja
Din hårfärg? Brunt
Vad ska du göra i morgon? TRÄNA
 Skor du hade på dig idag? svarta jeans,en t-shirt och en super skön tröja
Snygg färg? Orange
Favoritårstid? Alla!
Favoritmat och dryck? Sushi, trokadero, te, fläskkottlet  
Hur svarar du i telefonen hemma? Har bara mobil.
Hur svarar du i mobilen? ''hola commo esta'' ''heellue!'' ''tjeeeeeunare'' ''hej, det är Linnéa''
Sov du ensam inatt? jajamen
Vad gjorde du kl 08 imorse? Gick till skolan
Vad är det för väder hos dig nu? SNÖ
Favoritklädsel? stora byxor, tajt linne osv
 Favorit godis? SURT
Är du blyg? Det händer
Tycker du att du har fin dialekt? eeeeh, asså min dialekt är en blandning mellan massor så jag vet inte...
Tycker du om snö? Ja, om den är på vintern
Har du något speciellt citat? ''to bad for you'' ''gud ja'' 
Vad lever du på? te
Vad gör du om 5 år? förhoppningsvis så är jag aupair i typ England eller USA
 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards