••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2012

Av Linnéa - 6 december 2012 20:30

Hej, just nu sitter jag och kollar på alla dessa underbara kläder som jag verkligen skulle vilja ha till nyår.

Men det blir nog bara små drömmar för de som jag spanat in är vääldigt dyra, aja man kan i alla fall drömma!

 


Av Linnéa - 6 december 2012 07:24

Hej, för till fället så är jag riktigt nöjd!

jag har inget musik prov imorgon, mitt hår vill nästan sammarbeta med mig, vi har bakat lussekatter och det är en massa snö där ute.

Jag älskar verkligen lussekatter och det är inte bara för att dem är goda utan för att det påminner en så mycket om julen och det är verkligen super mysigt.

(bild från december 2011)

   

Av Linnéa - 5 december 2012 23:46

 

Av Linnéa - 5 december 2012 18:17

Hej, förtillfället är så är jag svin glad, det är snö koas där ute och jag har en kväll utan läxor!

så just nu sitter jag och tittar åp the walking dead medans jag äter knäcke bröd och dricker en varm kopp med te!

att dricka te när det är sånt här väder är typ heaven on earth!

fråga: är det snö hos er?

 

Av Linnéa - 4 december 2012 23:25

Hej, nu är jag äntligen klar med min SO jämförelse! jag har jobbat på den varenda dag den senaste veckan och nu är den äntligen klar! ska bara göra lite små fix annars är den klar!

Och slutresultatet vart en uppsats på 2747 ord! 

Nu känns det som om jag äntligen kan börja leva igen utan att behöva känna sig stressad över att inte hinna med skolan, dock så har jag en massa plugg kvar men det fixar jag snabbt

nu ska jag ta och skicka in en video till Ebba så att vi kan presentera våran give away så snart som möjligt!

   

Av Linnéa - 4 december 2012 16:20

Hej, nu tar jag ett tio minuters brake inna jag måste plugga igen, idag blir jag tvungen att hoppa över min träning så att jag ska hinna med ett förbereda mig till alla prov och inlämningar som vi har, jag kommer dock att avara en halvtimme så att jag kan vara tränare för mammas killar sen måste jag plugga igen.....

 

 

Av Linnéa - 3 december 2012 18:31

Hej, för tillfället så sitter jag i min säng hemma hos mamma och pluggar lite på en SO text som helst ska lämnas in imorgon men den kommer jag nog inte hinna.......

Aja det var inte det jag skulle babla om!

som ni vet så har jag givit er små sneak peeks om min, Ebbas och Emmas helt awesome Give away och nu har vi äntligen alla grejor som vi behöver så vi kan snart presentera tävlingen för er!

   

Av Linnéa - 3 december 2012 07:16

Hej, just nu sitter jag i min säng och väntar på att min ork ska komma så att jag ska kunna gå till skolan utan att komma försent, det som är lite drygt är att jag går till skolan nu under vintern eftersom att jag hatar att cykla i snö! så det tar iallafall typ tjugo minuter en kvart att ta sig dit...

  Och nu kan man verkligen säga att det är vinter för det är typ 16°- ute med en hel del snö 

 


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards