••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2012

Av Linnéa - 11 december 2012 22:40

Hej, nu har jag ändrat min design en aning! känner mig riktigt nöjd med den här och förhoppnings vis kommer jag inte att byta på ett tag

aja nu ska jag hoppa in i duschen och sedan somna till något youtub klipp

   

Av Linnéa - 11 december 2012 22:06

Hej, i lördag sfick jag typ ett litet ryck och började att måla både mina och Estelles naglar och de blev bättre än vad jag förväntat mig!

 

Av Linnéa - 10 december 2012 20:27

Hej, jag insåg nyss något.... jag är en liten nörd!

asså en sån där nörd som älskar filmer och spel, dock har jag inte en tillräckligt bra dator för att kunna spela de spel som jag skulle vilja spela (såklart älskar jag att vara ute också)

man kna kalla mig för en wanna be nörd...

men spel jag skulle vilja spela är:

Amnesia

Witch house

The walking dead

WOW

Scribble

°°°°°°°°°°°°°°°°°

jag rekomenderar er att kolla in de här spelen på youtube!

aja nu ska jag ta ut mina chips ur ungen så hörs vi!

   

 

 

 

Av Linnéa - 10 december 2012 19:00

Hej, om ett litet, litet tag ska jag gå in i köket och prova göra hemma gjorda chips...........det slutar nog med en eldsvåda men det behöver vi inte diskutera.

Egentligen skulle jag behöva plugga och städa mitt rum men nu gör jag det här istållet för jag är så himla trött allt skol arbete så nu gör jag det här istället.............


 

Av Linnéa - 9 december 2012 16:44

Hej just nu är jag svin trött!

Jag har haft Estelle hemma hos mig den här helgen och det har varit skitkul! vi har kollat på filmer, tagit kort i det svin kalla vädret och vi var även vakna till fem på morgonen så jag är riktigt sömnig

 

Av Linnéa - 8 december 2012 16:45

Hej, igår köpte jag ju en earcuff som gör att vi ser ut som en piercing och eftersom att jag är så skum satte jag den direkt på läppen för att se hur det såg ut.

jag skulle inte vilja ha en riktig piercing eftersom att min kropp uppenbarligen inte gillar piercingar och för att jag inte vill ha några i ansiktet. Fast jag tycker att andra passar riktigt bra i det. Dock skulle jag vilja ha ett till hål i mitt öra ovanför det gamla hålet

Fråga:skulle jag passa i piercings? 

 

Av Linnéa - 7 december 2012 20:16

Hej, idag gick jag och Estelle ner på stan och julhandlade! känns riktigt skönt för jag har typ bara en julklapp till att fixa sen är jag helt klar!

såklart så köpte jag lite ''nödvändiga'' grejor till mig själv också, sen lånade jag även tre böcker på biblan.

sen gick jag även och inpuls pierca mig i örat!

haha nej jag skojar bara! det är en earcuff!

   

Av Linnéa - 6 december 2012 23:17

Hej, nu har vi äntligen satt igång våran give away!

här är videon då vi visar de ni kan vinna och hur ni gör för att vinna!

Tävlingen avslutas den 24 december

För att vara med:

 

1. Kommentera med ditt Fullständiga namn (Viktigt om du inte har blogg), Email (superviktigt) och ev. bloggadress.

 

2. Skriv om tävlingen i din blogg och länka till Emmas blogg (länk) och Linnéas blogg (Länk) + detta inlägg och lämna länken till inlägget i kommentarsrutan.

 

3. Följ oss alla tre på bloglovin + kommentera vilket nummer du var på varje följare:

Emmas (länk)

Ebbas (länk

Min (länk)

 

+ gilla detta inlägget via bloglovin.  

 

4. Motivera varför just du ska vinna detta - roligaste orsaken till varför VINNER!

 

-----

 

Kommentera sen Ebbas inlägg med länkar och nummer och namn och så vidare.

(länk dit

-----

 vi kommer att kontakta den som vinner

-----

LYCKA TILL

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards