••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2012

Av Linnéa - 20 december 2012 12:52

ÄNTLIGEN ÄR DET LOV!

just nu är jag så sjukt glad delvis för att jag är hyfsat nöjd över mina betyg och för att jag har planerat upp en held del saker som jag ska göra under lovet!

jag ska tillexempel:

sy en nyårs klänning

fira jul

spela in videos

läsa ut en bok

skriva på min bok

rita

umgås med fantastiska människor

••••••••••••••••••••••••

hoppas ni får/har en bra avslutning från skolan och att ni är nöjda med era betyg.

Nu ska jag fira med en kaka och en varm kopp te

(december 2009)


 

Av Linnéa - 20 december 2012 08:26

Hej, idag är det sista dagen som jag går i skolan vilket ska bli extremt skönt!

efter skolavslutningen ska jag, Emma och Estelle sova över/dygna, vilket kommer bli så j*vla kul!

aja nu ska jag få panik för att jag inte vet vad jag ska ha på mig så hörs vi senare

   

Av Linnéa - 18 december 2012 22:48

Hellue! idag har vi haft avslutning med min undrbara grupp. Det var jättekul, vi avslutade med bowling och fika och vi har faktiskt uppgraderat vårat trupp namn från bastrupp1 till ungdoms truppen! vilket uppskattas enormt!

°°°°°°°

aja det var inte det jag tänkte babla om i det här inlägget. Det jag tänkte säga är att jag har skapat en facebook grupp med Ebba där man kan lägga upp och kolla på en hel del olika vloggar! det ger en själv en stor möjlighet att få lite fler visningar på sina klipp! och det är ju alltid kul att kolla på vloggar

HÄR är länken


 

Av Linnéa - 18 december 2012 07:37

Kolla gärna i HD


Fråga:är du jobbig på något sätt?

gör gärna en liknande video och visa den för mig!

 

Av Linnéa - 17 december 2012 18:10

Hej, nu tänkte jag börja med en ny grej som jag tänker kalla för ''Dagens tips'' där jag tipsar om några små och enkla tips som gör vardagen lite härligare!

Så dagens tips är att ha te påsar som bokmärken!

Jag tycker att det är jättemysigt att ha en tepåse som bokmärke, eftersom att boken börjar lukta hur gott som hälst och man ser precis vart man är i boken

  

Av Linnéa - 16 december 2012 22:27

Hej, innan jag ska gå och lägga mig tänkte jag ta och lägga upp bilderna från släkt kalaset, sen ska jag ta och krypa ner i min underbart varma sängen och imorgon bitti ska jag börja fundera på hur jag ska möblera om.

   

Av Linnéa - 16 december 2012 21:02

Hej, nu är jag med och tävlar igen hos the kick back pack

som är Sveriges fem största alternativa bloggar!

Alla dessa bloggar är helt awesome och förtjänas att checkas in!

så jag tänkte ta att gå igenom de alla och då börjar vi med Catys blogg.


 

Caty:

Catys blogg design är sjukt snygg precis som alla andras i the kick back pack.

Hon skriver alltid på ett väldigt possitivt sätt, hon ät helt grym på att fota, hon ger jättebra tips på allt möjligt som nageldesigner och en hel del annat, hon är grym på brädan och hon äger även ett helt eget kläd märke som heter SWAG by Caty.

jag läser hennes blogg eftersom att jag alltid blir glad av att läsa den, jag älskar bilderna i bloggen alla tips som hon ger och sättet som hon skriver sina inlägg på.

Jag tycker att alla borde läsa hennes blogg just för att det är en sjukt härlig blogg, designen är helt grym och för att man blir glad av att läsa den!


Moa

Moa är en av mina favorit bloggerskor, som ni vet så har jag deltagit i några av hennes tävlingar nu under December.

Hennes blogg är sjukt härlig, hon gör enormt härliga video inlägg som jag alltid skrattar åt, jag får alltid bättre självförstroende när jag läser hennes blogg, jag äslar hennes klädstil och hennes otrologt härliga hårfärg.

Precis som alla andra i The kick back pack så är hon grymt duktig på att ta bilder som ha hög kvalité och som gör det extra roligt att läsa bloggen!

Min käre vän Ebba tipsade mig om hennes blogg i sommras och jag fastnade direkt för den.

Jag läser den för att jag älskar sättet hon skriver på, hur otroligt uppmuntrande hon är, jag älskar verkligen hennes stil, hennes otroligt bra bilder och hur hon gör så att jag får så otroligt mycket inspiration att designa kläder eller att göra något nytt med de som jag redan har!

Jag tycker alla borde läsa hennes blogg eftersom att man blir sjukt inspirerad av den, man blir glad av att läsa den och för att hon är riktigt cool!

 

Keela

Nu går vi vidare till Keelas blogg!

Keela är en helt grym bloggerska, hon har en riktigt cool och avslapnad klädstil som jag verkligen gillar, hon tar otroligt bra bilder och man blir väldigt inspirerad av hennes blogg.

Jag läser hennes blogg för att designen är alltid riktigt snygg, inläggen är alltid super härliga och gör en på gott humör,

man får sjukt mycket inspiration och blir allmänt glad av hennes blogg.

Om man älskar inspiration, otroligt härliga bilder, en grym design så måste man läsa Keelas blogg!

Vira

Är en riktigt cool tjej som skriver på en sjukt cool blogg.

Hon skriver riktigt härliga inlägg som gör att man blir peppad och blir glad, hon har en sjukt cool klädstil, hon har ett brinnande intresse för musik, hon lägger upp coola bilder på sina outfits och andra superhärliga bilder.

Jag läser hennes blogg för att jag blir enormt peppad av den, jag är nästan kär i de inläggen som heter: visste du att? jag blir alltid glad av att läsa de inläggen och då har jag desutom att berätta för mina vänner dagen därpå.

Jag tycker att alla borde läsa den här bloggen för att man alltid blir glad av att gå in på den, man blir super peppad och om man har en dålig dag så blir det direkt en bra dag!

Hofh

Hofh har en riktigt häftig bloggerska som bloggar om en hel del saker som:

Dagens outfit, inspiration, pepp och en sak som jag tycker är grymt bra... det heter Hofh hjälpen! och det betyder att hon hjälper sina läsare att komma över sina komplex och få de att inse att alla är perfekta på sitt sett.

Jag tycker att den här bloggen är riktigt bra och inte bara för att hon tar ofantligt bra bilder, ger underbara tips, har en otroligt fin design men också för att hon hjälper sina läsare att komma över sina komplex!

Jag tycker att man borde läsa den här bloggen för att man blir så grymt glad av att läsa den och för att man blir så grymt peppad av den!

  

jag som är en inspirations nörd vill alltid börja på något nytt projekt efter att ha lästa någon av The kick back packs bloggar 

   

Av Linnéa - 16 december 2012 15:38

Hej, om ungefär en halvtimme så kommer hela våran lägen het vara full med våra halvt galna släktingar, det är nämligen så att min storebror fyller sexton om en vecka så då ska våra släktingar gratta honom idag!

så jag har haft fullt upp hela dagen! jag har bakat crap loads off kakor och två stycken kladdkakor med dumle, jag har även städat och pyntat lägenheten med lite julpynt.........

Och jag hittade min tomteluva som jag sydde förra året!

om ni inte kommer ihåg den, så är det den som går ner till rumpan och som har dinosarie taggar på sig!

dock är den fortfarande lite stor för mitt huvud

well well vi hörs sen!

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards