••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2012

Av Linnéa - 27 december 2012 11:04

Hej, just nu sitter jag och slår ihjäl tid, eftersom att om en timme ska jag och Carl gå och se the hobbit!

Det ska bli så sjukt kul, filmen verkar grym och sen är det ju alltid kul att se den med ett über bra sällskap

 ••••••••••

sen vill jag även fira min kamera som jag ägt i ett helt år nu!

och jag är fortfaranade svin nöjd med den och vill definitivt inte byta ut den till någon annan.

 

Av Linnéa - 26 december 2012 19:10

Hej, som sagt så köpte jag ju nagellack och lösnaglar idag och så här blev resultatet

 

 

Av Linnéa - 26 december 2012 18:44

Hej, idag gick jag och pappa ner på stan och kikade lite på mellandags rean.

det slutade men att jag släpade hem: en stickad tröja, ett linne, lösnaglar, tre nagellack, en lipliner, en bok och en ''blus/skjorta''

 

Av Linnéa - 26 december 2012 12:54

Hej, ledsen för en riktigt torr uppdatering!

men nu har jag börjat på ett nytt projekt så här är en sneak peek på vad jag gör för något

Fråga: vad tror du att det kommer att bli? 

 

Av Linnéa - 24 december 2012 01:42

Hej, alla mina underbara läsare!

nu känner jga mig extremt cheesy men aja!

Jag ville bara önska er en underbar jul med en massa god mat, hoppas att ni har ett trevligt sällskap och att ni har snö där ni bor/där ni firar jul.

Jag kommer förmodligen lägga upp ett inlägg på förmiddagen idag innan jag åker till Eskiltuna och firar jul.

Kommer nog lägga upp en bild på min julklänning på min instagram (Dottedduck)

•••••••••••••••••

kommentera gärna era instagram namn, så kan jag få se era ur coola bilder!


God jul

 

Av Linnéa - 22 december 2012 20:54

Hej, just nu sitter jag och tjockar lite pringles medans jag sitter och klurar på julklapps rim.

Aja igår så målade jag både mammas och mina naglar så att de skulle se lite juliga ut och det hät ä resultatet


tyvärr så kommeer bloggningen vara väldigt torr från och med imorgon, eftersom att min store bror blir sexton imorgon, vi kommer att fira jul med pappas sida imorgon sen ska vi fira jul med mammas sida under julen.

så jag önskar er en riktigt godjul!

••••••••••••

ni har väl inte glömt Ebbas, Emmas och min helt grymma give away?

klicka HÄR för att komma dit!

   

Av Linnéa - 22 december 2012 12:04

Hej, ungefär i Augusti så lade jag upp ett inlägg där jag visade vad man kunde göra med kort hår. Och då tänkte jag göra en till sådan nu

(länk till förra inlägg)

•••••••••••••••••

många som klipper kort hår, blir överraskade morgonen där på då man upptäcker att håret är vågigt -.-

and thats why i flat it! 

        

••••••••••••••••••••••••

Katniss braid

den här frisyren har jag faktiskt en HTD video för, så om ni har lust så kan ni klicka HÄR för att komma dit

••••••••••••••••••••

innåt bakad fläta

•••••••••••••

hoppas det här har hjält alla de andra människorna som också har kort hår!

   

Av Linnéa - 21 december 2012 01:33

Hej, just nu sitter jag och Estelle med datorerna i våra knän, Harry potter och hemligheternas kammare i bakgrunden och en som Emma ligger och halv sover, efter att hon upptäckt att vi skrivit på hennes ben och på hennes armar när hon somnat till en stund.

Och för er som trodde att jorden skulle gå under idag så är jag stolt över att säga ''Vad var det jag sa?!''

•••••••••••••••••••

ni kommer att få en massa bilder och sånt imorgon från våran helt awesome sleep over, Estelle kommer nog även göra en film där hon klippt ihop några härliga moments från tidigare idag : )

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards