••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 2 november 2012 20:16

Hej, idag anlände ett nytt skal i min brevlåda!

personligen tycker jag den är jätte härlig och jag blir alltid sugen på kex när jag ser den!

 

Fråga: skulle du använda det? : )

   

Av Linnéa - 2 november 2012 18:05

Hej, som ni ser på titeln så kommer jag att tillbringa kvällen med en hel del massa skräck filmer, och då tänkte jag ta och kika på: The omen, Orphan, Wisper  och The house of voices.

Kommer inte kunna tillbringa kvällen med lilla Dexter för han är hos mamma och jag ska va hos pappa... men nästa vecka kommer det vara jag och mamma som får dela på honom!  

 

Fråga: tycker du om skräck filmer?
   

Av Linnéa - 2 november 2012 16:31

Hej, nu tänkte jag ta och presentera våran nya lilla vän eller snarare familje medlem!

    

 

 

Av Linnéa - 1 november 2012 23:59

Hej, idag kom min moder hem från det varma Malta, och igår så fyllde hon år. Så hennes kompisar och jag, min broder och min kusin gjorde en liten överrasknings fest till henne!

Så kvällen tillbringades med glada skratt och ett humör på topp.

Och min älskade mamma investerade även in två nya ägodelar till mig!

En über snygg tröja och en kopp från star bucks som jag genast fyllde med te <3

 

Sen tänkte jag även berätta att imorgon kommer en ny......vän..... ni får veta mer imorgon ;)

   

Av Linnéa - 1 november 2012 16:02

Hej, ni som läst min blogg i över ett år vet ju att jag har video bloggat väldigt länge och då undrar jag om jag har blivit bättre eller sämre på att göra videos?  

 (Januari 2012)

  


(Oktober 2012)


°°°°°°°°°

Frågor och svar vloggar

°°°°°°°°°

(Januari 2012)

(Juni 2012)

Fråga:Har mitt vloggande blivit sämre eller bättre

 

Av Linnéa - 1 november 2012 10:58

Hej, här på morgonen så satt jag mig ner vid mitt skrivbord och ritade lite.

Det vart en bild som blev inspiread av en låt av gruppen Movits. 


   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards