••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 27 november 2012 21:01

Hej, just nu sitter jag i min säng planerar upp vilka läxor jag ska göra på vilka dagar, lite sådär halv tråkigt. Och då har jga kommit fram till att jag nu måste sätta mig med en vacker bunt med tyska glosor som jag förväntas kunna till imorgon....

Aja nu till lite gladare nyheter.....DET SNÖAR!!! personligen älskar jag snön fram till mars sen får det vara nog med skiten.... men annars är det underbart med snön!

nu ska jag sätta mig fram för mina underbara tyska glosor och sedan dö av utmattning.....

(bild från i maj)

   

Av Linnéa - 27 november 2012 06:54

Hej, förtillfället älskar jag min skola! min slöjd lärare kommer att ta med alla som vill till en utställning idag och det är inte vilken utställning som helst......... utan det är Lars Wallins utställning!!

för er som inte vet vem han är så gjorde han victorias bröllops klänning så han är eb väääldigt känd designer och dessutom så kommer vi att slippa matte och IUP eftersom att vi är där istället!

så jag är riktigt riktigt glad just nu 


(bild från ebbas och min Emo dare)

 

 

Av Linnéa - 26 november 2012 22:42

Hej, nu har jag precis skämtbort mig själv med en kopp te efter att ha pluggat geografiska begrepp och efter att ha halvhjärtat städa mitt personliga helvete till rum.

Nu ska jag nog ta och äta en knäcke macka, ta en snabb dusch och decka framför en film!

❤••sleep thigt and don't let the bed bugs bite••❤ 

 

Av Linnéa - 26 november 2012 18:09

Hej, ikväll har jag gjort ett litet bokmärke av lite garn och av ett par urcoola papper som jag hittade i mitt rum, sen tänkte jag även visa ett halsband som jag gjorde med hjälp av ett läderband och av en massa ståltråd

 

Av Linnéa - 26 november 2012 16:57

Hej, jag måste bara säga en sak....... jag älskar att fläta folks hår! särskild de med extremt långt hår för man kan göra så många olika frisyrer med det! det svärre så har jag själv ganska kort hår så jag kan inte göra så mycket med det, men jag kan alltid leka med mina kompisars hår

     

Av Linnéa - 26 november 2012 15:48

Hej, just nu sitter jag och äter en klementin medans jag kikar på youtube och njuter av alla ljusstakar som står i våra fönster, jag känner mig lite skakad efter skräck filmerna jag och Emma kollade på, efter att ha sett the grudge så kommer jag ALLTID sova med täcket uunder fötterna (ni som sett filmen vet vad jag menar ).


 

 

Av Linnéa - 25 november 2012 14:27

Hej, ikväll ska jag och Emma ha ett skräck films maraton eftersom att vi har studie dag imorgon så tyckte vi att det passade utmärkt! så för tillfället så sitter jag och dricker te medans jag kikar efter filmer som vi kan kolla på! 

 

Av Linnéa - 25 november 2012 13:07

Hej, jag vill bara säga förlåt för att jag inte gjorde en video i torsdags och det var ju som sagt för att jag var sjuk.

Och jag vill även berätta att jag inte kommer kunna lägga upp en video i veckan längre..... och det är för att jag inte vill göra en video som inte blir bra....... den förra videon som jag gjorde vart jag inte särskillt nöjd med efter som att jag egentligen inte hade något att prata om och då blir inte resultatet bra heller, jag har även ganska mycket att göra när det gäller skolan (ni vet hur det är )

jag kommer så klart fortsätta göra videos men inte lika ofta bara 

°°°°°°°°°°°°

jag kommer göra en video  den här veckan och då undrar jag vad ni vill att jag ska göra?

 

1.HTD (nail art, recykel osv)

2.room tour 


 

 

 

3.favorit kläder

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards