••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 10 september 2012 20:13

Hej, just nu sitter jag och försöker nöta in 30 engelska glosor som inte vill fastan D:

har läx förhör på dem imorgon och dem vill bara inte fastna!!!!!

visst får väl skylla mig själv som inte pluggade på dem tidigare men ska det vara så svårt att komma ihåg dem??

°°°°°°°°°°°°°

Fast jag måste säga att jag är nöjd med No förhöret idag jag kunde ALLT! : D

 

ledsen för dessa extremt tråkiga inlägg, för jag tror egentligen inte att någon av er är intresserade av att jag har en massa lexor...........

 

Fråga: vilken årskurs går du i?

FRåga: har du mycket läxor?

   

 

Av Linnéa - 10 september 2012 13:38

Hej, nu är det den sista lektionen innan vi slutar och då har vi svenksa som är en ganska lugn och skön lektion : )

Sen när jag kommer hem så måste jag plugga Engelska och tyska.....(usch)

sen efter det ska jag nog belöna mig själv med en kopp te och en timme WOW

 

Av Linnéa - 9 september 2012 17:13

Hej, nu har Tove och jag vart jätte duktiga för vi har nämligen cyklat runt och delat ut reklam till en massa hus: )
När vi var klara firade vi med lite dricka ( loka och en fanta)
See you later aligator

 

Av Linnéa - 9 september 2012 09:33

Hej, måste säga att jag är riktigt glad just nu! : D

min blogg ligger på fjärdeplatsen i topplistan! : D

 

jag la upp bilden på mina ''trasiga'' nagel på dayviews och länkade min blogg sen rammlade det bara in träffar : D

   

 

Av Linnéa - 8 september 2012 22:44

Hej, det var ju ett ganska långt tag sen som jag la upp den här bilden på min ''trasiga'' nagel så jag tänkte att jag visar hur man gör den igen : ) 

det är extremt kul att lura dina vänner, lärare, tränare eller föräldrar med den här sortens nail art : )

       

 

Av Linnéa - 8 september 2012 22:09

Hej, det är ganska många som har undrat över vilken kamera jag använder, så jag tänkte berätta det nu  

Jag använder en Sony nex c-3, som har formen som en kompakt kamera och ett byt bart objektiv som en sytsem kamera, den har många olika effekter t.e.x att bara en färg stannar kvar i bild, svartvitt, ljus effekter, värme filter, smooth skin effekter mm..

Man kan även ställa in auto fokus och manuell fokus. Den filmar i HD kvalitet och den tar kort på 16 mega pixel.

°°°°°°°°°°°°

kameran ser ut så här och jag måste säga att det är ett av de bästa köpen jag någonsin gjort

     


Av Linnéa - 8 september 2012 21:01

Hej, just bu är jag hemma hos min super söta mini kusin!
Hon har hur mycket energi som hälst!!! Gud vad avundsjuk jag är på henne som är så pigg!:0
Aja ska nog snart röra mig hemmåt så vi hörs senare ikväll!

Av Linnéa - 8 september 2012 17:49

Hej, det var jättekul på kick offen! vi hade fem kamp, tips promenad, luftgevärs skjutning, badning och en massa godmat. Jag tog även en del bilder på när vi blev lite extra flummiga som ni ser här nedan

'
 
          

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards