••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 22 september 2012 21:38

Hej, jag måste faktiskt tacka mig själv för att jag är kvinna!

just nu tittar jag på Harry Potter, äter middag och leker med ståldråd samtidigt!: D

så så här ser min ''arbetsplats'' ut för tillfället   

 

Av Linnéa - 22 september 2012 21:30

Hej, för typ en timme sen satte jag mig ned och försökte göra lite fina kreaktioner med stål tråd....

Och enligt mig så lyckades jag ganska bra! :D

       

Fråga: vilken tyckte du mest om?

                 

Av Linnéa - 22 september 2012 19:19

Hej, iag har jag vart demo gymnast!

och för er som inte vet vad det är så här har ni förklaringen:

det är några människor som går en utbildning om hur man passar gymnaster när de voltar och då behöver de några gymnaster att träna på! så då får man som gymnast ta och ställa upp så att andra ska lära sig passa : )

°°°°°°

kommer att vara demo gymnast imorgon också så........ja.....

 

   

 

Av Linnéa - 22 september 2012 01:19

Hej, som ni vet så gör alla misstag......

och jag tycker att man ska kunna visa de misstagen som man gjort.........

så jag har klippt ihop misstag som ni inte fått sett från fem olika video inlägg : D


Fråga: vad tyckte du om videon?

 

Av Linnéa - 21 september 2012 20:10

Hej, jag tänkte ta och visa de youtube kanalerna som jag följer dagligen!: D

 

Pewdiepie

Zeldaxlove64

HISHE

Tahlutsbarn

 


 

Av Linnéa - 21 september 2012 16:23

Hej, här kommer tävlings videon! :D

 

Frågorna:

1.Skulle du rida på en räv om du kunde?
2.Har du någonsin gömt dig i en resväska?
3.Har du någonsin gömt dig under en soffa?
4.Skulle du äta en levande snigel för 500:-?
5.Skulle du gå ner på stan för 200:-?
6.Har du balanserat en penna på din näsa?
7.Har du någonsin ätit grus?
8.Har du någonsin haft sönder ett stativ?
9.Tycker du om skolan?
10. Tror du på andar?


lycka till!  

 

Av Linnéa - 21 september 2012 16:01

Hej, som alla vet så är det fredag idag!! :D

Och jag håller just nu på att lägga upp Tävlings vloggen på Youtube (kan ta ungefär 40 min-.-)

men men!

köppte lite godis efter skolan idag och såklart köppte jag bara sura grejor! ;)

°°°°°°°°°°°°
av någon anledning så fick jag världens lust att titta på Harry Potter O.o så jag ska nog ta och göra det medans jag väntar på att klippet ska laddas upp! : )

 

   

Av Linnéa - 20 september 2012 19:31

Hej, som ni vet så tycker jag väldigt mycket om tävlingar.........

så jag tänkte dra igång en imorgon! :D 

det kommer inte vara den vanliga sortens frågestund.... utan den här gången är det ni som ska svara på frågor! : D

mer info imorgon : )

 

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards