••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnéa - 10 augusti 2012 22:56

Hej, i torsdags så var jag, Sofia, Siri, Tove och Ebba och tog kort till en super härlig kalender som innehåller oss alla fem!

vi hade det jättehärligt! vi skrattade, flummade, filmade och tog kort!

       

   

Av Linnéa - 10 augusti 2012 22:53

Hej, om 82% är de tre bästa uppladdad här på bloggen!! : D

 

 

Av Linnéa - 9 augusti 2012 23:30

Hej, för några dagar sen så gjorde jag ett smyckeskrin!

Idéen kom från min älskade moder!

jag tog en svart kanvaks duk (köpt på dollar store för 30:- ) sedan målade jag på den med silver färg, sen stack jag igenom örhänget genom duken och satte pluppen på andra sidan.

Och klart!

 

   

Av Linnéa - 9 augusti 2012 23:19

Hej, igår var jag med Fanny och vi hade det riktigt härligt! vi tog kort på hennes nya lurvboll även kallad Zingo (en katt unge) och vi flummade även ganska mkt!

   

       

 

Av Linnéa - 9 augusti 2012 10:10

Hej, nu har jag redigerat klart videon de tre bästa och jag måste säga att jag inte är nöjd med den över huvudtaget! det är motljus och och oskärpa på ganska många ställen :( så jag vet inte om jag ska ladda upp den eller inte : (

vad tycker du??

 

Av Linnéa - 8 augusti 2012 10:22

Hej, innan jag åkte till gotland så beställde jag några fler saker från Ebay och bland de sakerna så beställde jag ett jeans skal som ser ut så här

 

fråga: skulle du vilja ha det här skalet?

 

Av Linnéa - 6 augusti 2012 23:39

Hej, jag insåg nyss en grej......... jag älskar skor!

Några anledningar varför: kläder kan bli för små eller för stora och smycken suger jag på att använda! Men skor blir inte för små eller förstora och man måste ju använde skor om man ska ut <3 (om du inte vid säga fortfarande växer eller hällre går barfota)

 

här är mina top tre favorit skor!

°°°°°°°°°°°

par nr 1

Puma goretex

ett par snygga vattentäta street skor från puma och goretex

(köpta på stadium) 

°°°°°°°°°°°°

par nr 2

läderlappen & jokern converse

Ett par sneakers från converse med våra älskade serie figurer från Marvel

(köpta i USA)

 

°°°°°°°°°

par nr 3

morph & Ironman sneakers

det ni ser här är jag som dragit fram textil färger och målat på ett par gula sneakers

(köpta på sko punkten)

 

 

 

 

Av Linnéa - 6 augusti 2012 22:30

Hej, jag tänkte visa de tre ända produktrena jag använder EACHT AND EVERY DAY : O

 

Det som ligger här är två deodoranter och en ansikts rengörings grejs

deodorant nr1: Rexona girl tropicol power

ansikts grejs: Neutrogena oil free

deodorant nr2: Davidoff wave woman

 

anledning till att jag använder två deodoranter är för att den ena suger så thats the reason!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards