••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnéa - 15 augusti 2012 17:22

Hej, nu ska jag göra mig i ordning för terminens första fristående träning!! : D

så vi hörs och ses senare ikväll! : )

(bild från vintras)

     

Av Linnéa - 15 augusti 2012 12:17

Hej, jag är bara tvungen att visa er den här super coola kepsen som jag hittade idag!

 

Jag skulle lätt köpa den om jag hade råd men nu har man ju inte det -.-

*Suck*

well well tyckte i alla fall att den var skit snygg

 

Av Linnéa - 14 augusti 2012 22:17

Hej, idag har det vart et toppen träning! det gick jättebra att volta och det känndes toppen! :D

Styrke träningen var skit jobbig så nu är min mage allmänt mördad och jag upptäckte även en muskel som jag aldrig tränat förut O.o

(Alltid lika kul att upptäcka nåt nytt!)

 

 

  

Av Linnéa - 13 augusti 2012 18:02

Hej, nu har jag precis börjat med att jag bara ska äta godis, bakelser och läsk på helger så jag köpte ett paket fryst mango för ett tag sen och såklart så är den slut : (

såååå jag funderar på att gå och köpa ett till paket......

men så finns det ju en grej som kallas för att vara lat och det är jag ganska ofta när jag är hemma.........    

 

Av Linnéa - 13 augusti 2012 12:43

Hej, om man har kort hår som mig, så vet ni att man inte kan göra så mycket med håret....

men jag lyckades i alla fixa till två olika frisyrer!: )

°°°°°°°°°°°°°°°

mitt vanilga hår ser ju som sagt ut så här

 

°°°°°°°°°°°°°°°°

allt hår på ena sidan

 

°°°°°°°°°°°°

utåt bakad fläta

 

°°°°°°°°°°°°

hoppas att det hjlpte lite för er som inte vet vad ni ska göra med erat hår : )

 

 

Av Linnéa - 12 augusti 2012 11:49

Hej, just nu är jag på stan med modern, och vi sitter och väntar på att affärerna ska öppna så att vi kan köpa några presenter till folk som fyllt år!: )

Av Linnéa - 10 augusti 2012 23:30

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards