••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 1 mars 2012 13:58

   

Av Linnéa - 1 mars 2012 12:22

Hej, jag hitade en bok som jag ritat i för tre år sedan och bestämde mig för att ta en av bilderna och rita den igen! XD så här blev det

stor skillnad????? :O

   

Av Linnéa - 1 mars 2012 12:06

Hej, jag ville bara säga att jag är SVIN GLAD! 

för det är vår ute nu!^^ (typ 9+° ute)

     


Av Linnéa - 1 mars 2012 11:58

Hej, nu tänkte jag lägga upp bilderna från Riga^^ (det är inte alla bilderna, jag har massor av de)

                 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards