••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 16 mars 2012 12:42

Hej, ska snart ha svenska oxh då ska vi läsa upp våra noveller som vi har skrivit sen har vi engelska och då har jag ingen aning om vad vi ska göra men efter engelskan ä det LOOOOOOOOOOV! : D

Sen när jag kommer hem ska jag fixa en kostym som jag ska ha på mig på mina kompisars fest^^


 

Av Linnéa - 15 mars 2012 18:57

Hej, nu har jag en frågestund här på bloggen!!!!!!!!!!!!!!! : D

och ni får fråga precis vad ni vill!!!!! : D

den som frågar flest frågor får en länkning i två veckor!!!!!! : D

så fråga på nu!!!^^ 

frågestunden avslutas den 19/3 (på måndag)
   


Av Linnéa - 15 mars 2012 18:37

Hej, just nu sitter jag och gör outfits 

   

Av Linnéa - 15 mars 2012 07:35

Hej, idag efter skolan ska jag dra till panduro och köpa lite grejer så att jag kan göra lite fler smycken^^

sen ska jag måla klart en bild och lyssna på en ljudbok ^^

 

Av Linnéa - 14 mars 2012 21:14

Hej, som ni vet är det JÄTTE populärt med töjning just nu.... och om ni är som jag och inte har lust att ha ett stort hål i örat i hela sitt liv så ska jag snart börja sälja örhängen som ser ut som töjningar!

T.E.X

 
ganska coolt va? : D

   


Av Linnéa - 14 mars 2012 11:42

Hej, har precis haft engelska och skrivit ett brev från titancic... Och nu drar man på lunch!! : D

sen har man tyska och sedan SO ^^ 

Sen efter skolan så har man träning med småttisarna och med gruppen!^^ <3

   

Av Linnéa - 12 mars 2012 18:57

Hej, jag tänkte snart fixa till en frågestund om ni vill ha det??

för jag tyvker värkligen att det är JÄTTEKUL att svara på era frågor och sånt^^

så om mer än 5 st tycker att jag ska ha det så fixar jag det till på fredag! : D

(jag svarar på alla frågor i videos)

       


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards