••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 16 februari 2012 22:06

Hej, det här är en av mina favorit låtar av Miss A^^

(mina favorit grupper: Miss A,f(x) & girls generation)

 

Av Linnéa - 16 februari 2012 18:45

 

Av Linnéa - 16 februari 2012 15:53

Hej, Jag skulle vilja be er om en tjänst!

skulle ni kunna ta några sekunder på er att rösta mitt bidrag i den HÄR rit tävlingen!^^

Jag kan vinna en massa pro markers! (ett par jättebra pennor)

mitt bidrag är nummer 2

så ni får se till att rösta på den här bilden^^

TACK!

   

Av Linnéa - 15 februari 2012 22:14

Hej, jag är jätteglad för om du söker på ''linneaj'' så kommer min blogg upp som andra sökträffen!: D

: D

   

Av Linnéa - 15 februari 2012 21:32

Hej, jag tycker värkligen att ni ska ta en titt på den HÄR bloggen 

den är värkligen värd att titta på : )

 

Av Linnéa - 15 februari 2012 20:25

Hej, just nu håller jag och Siri på att lära oss tecken språk av världens bästa tecken språks lärare Beba (hon är GRYM på tecken språk!!)

jag är jättestolt för jag har lärt mig att säga:

förstår du?

jag är hungrig

kan du betala?

jag kan

jag har ont i (valfri kroppsdel)

du är bäst

jag är bäst

jag vill ha pizza

katt

har

vill 

kan

ont

blå

gul

grön

lila

rosa

röd


Japp det är mina kunskaper i tecken språk^^

(klicka på bilderna för att komma till Bebbas och Siris blogg)

Bebbas blogg

 

Siris blogg
   
   



Av Linnéa - 15 februari 2012 20:19

Hej, nu är jag hemma från en jättebra fristående träning^^

(och det här blev ett yyyyyber kort inlägg-.-)

 

Av Linnéa - 14 februari 2012 23:00

Hej, ville bara tillägna den här videon till alla som gör mitt liv ljust (hade inte bilder på alla )

   


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards