••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 7 januari 2012 21:23

hehe lite oseriöst kladd XD

   

Av Linnéa - 7 januari 2012 21:04

Hej, ville bara säga att mitt internet är yber seeeeeeeeeeegt!-.-

för del nummer 3 av frågor och svar har bara kommit 63% av 100% och jag började ladda upp den för över en timme sedan! :O

 

Av Linnéa - 7 januari 2012 19:39

Hej, nu ska jag ta och ladda upp de två sista frågor och svar videosarna! : D

så ni får hålla er uppdaterade så syns vi snart<3

 

Av Linnéa - 6 januari 2012 23:12

Hej, nu tänkte jag berätta morgondagens planer för er!

Nu har min hosta äntligen lugnat ner sig (jag har haft den ända sen jullovet börja: C ) så då tänkte jag passa på att köra min styrka på morgonen och gå ut och springa några kilometer!: D sen ska jag ta en dusch, äta frukost och sätta mig och läsa minst 30 sidor ur boken som jag läser just nu^^ 


Och resten av dagen är inte planerad : p

Nu ska jag nog sätta på en film<3

bjuder på en yber gamal bild!

 

 

Av Linnéa - 6 januari 2012 20:28

Hej, här kommer den andra videon med frågor och svar! : D

   

Av Linnéa - 6 januari 2012 17:35

Hej, nu har jag filmat alla frågor och svar videos!!!! : D så jag kommer förmodligen lägga upp andra idag och de två sista imorgon^^

så ni får hålla er uppdaterade!

 

Av Linnéa - 6 januari 2012 13:29

Hej, nu har jag kommit hem från min kompis Emma och det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i dushen XD

Aja jag hade det jättekul med Emma! Vi rita, stekte pannkakor och tittade på Harry Potter filmer till tre på natten!8D 


Nu ska jag nog fixa en kopp med varm choklad<3

syns

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards