••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 11 januari 2012 21:52

Hej, jag tänkte börja göra video inlägg åtminstånde 1 gång i veckan på en bestämd dag!

och då undrar jag om ni tycker att det är en bra idé??? : )

För jag har tyvärr inte haft så jättemycket att prata om på länge men nu har jag det! : D

 

Av Linnéa - 11 januari 2012 16:42

Hej, här kommer en video där jag visar mina fimo figurer^^

 

Av Linnéa - 11 januari 2012 16:01

Hej, snart är min fimolera video uppe!^^ 

   

Av Linnéa - 11 januari 2012 08:31

Hej, vi fick håltimme på första lektionen! : /

Aja när jag kommit hem från skolan idag tänkte jag ladda upp en video där jag visar alla mina fimo figurer!^^ 

 

Av Linnéa - 10 januari 2012 21:47

Hej, ville bara säga att jag känner precis som de säger i videon! : D

SEAN ÄR TILLBAKA! :'D

 

Av Linnéa - 10 januari 2012 21:35

Hej, nu har jag kommit hem från en jättehärlig träning med mina fina gymnaster!

Man har värkligen känt sig lat och trött när man inte tränat och nu känner jag mig pigg och fräsh!^^

Och här hemma har vi börjat med lite nyttigare mat så maten har liksom inte en massa fetter och grejs i sig så maten känns på något sätt ''ren'' XD

lite gamla bilder

 

lite nyare bilder ^^  

   

tack för fem underbara år^^

   

Av Linnéa - 10 januari 2012 17:16

Hej, ni fick ju önska vad ni ville ha för inlägg och då blev det en buktalnings video!

ni får ursäkta att jag blivit lite halvdålig men jag har inte buktalat på fleeeera månader!

 

Av Linnéa - 10 januari 2012 10:54

       

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards