••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 30 januari 2012 15:52

Hej, idag har jag varit upp i djäkneberget och tagit en massa kort^^ och just nu håller jag på att fixa klart speedpainten som jag gjorde innan min dator åkte in på lagning sen senare idag ska jag göra en video där jag visar hur jag gör antingen dounuts eller choklad kex i fimolera^^  

det ska bli en speedpaint på den här^^ 


                                                                        

Av Linnéa - 30 januari 2012 09:34

YEEEEEAY! min dator är tillbaka^^

   

Av Linnéa - 29 januari 2012 21:24

Hej, här kommer ett snabbis inlägg^^

ville bara tala om att min dator kanske kommer imorgon!! : D<33YEAH!

då kan jag äntligen ladda upp alla videos som jag spelat in medans jag varit dator lös..^^

 

ha det bra^^
   



Av Linnéa - 28 januari 2012 12:57

Hej, idag hade jag nog världens bästa träning!! : D

Jag klarade en övning som heter tsukahara och jag är skiiit nöjd! : D

och tidigare på tumbling blev rontat flikflak salton jätte bra,sträkt öppning handvolt funkade också jättebra och sedan blev sträkt volt med helskruv också en del av den bra träningen^^ 


Fast jag måste säga att alla i min grupp är så himla duktiga!

och jag måste säga grattis till Sofia som gjorde rondat flikflak salto för första gången idag!<3

bastrupp1 

volten som jag gjorde^^   
    

Av Linnéa - 26 januari 2012 20:38

Hej, idag har varit en ganska kul dag!^^

vi fick två hål timmar och på lektionen innnan lunch gick brandlarmet! : O

fast såklart var det det ju någon elev som dragit i det så att alla fick stå ute i snö och frysa hecken av sig : S fast då var en kille i min klass jätte snäll och lånad ut sin luvtröja till mig^^

TACK! sen när jag kom hem kom Siri på besök^^

   

   

Av Linnéa - 26 januari 2012 09:06

HEJ, den här morgonen började med en hål timme!:\

Av Linnéa - 24 januari 2012 15:49

Hej, jag vet att jag borde tagit den här bilden tidigare men har tyvärr inte haft lust ^^

jag kan tyvärr inte ladda in en bild på mitt hår från min kamera för jag glömde sladdaen hos mamma -.-

så ni får nöja er med en cam bild

tycker ni??^^

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards