••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 3 januari 2012 23:48

Hej, jag är suuuuuper ledsen för att jag uppdaterar så illa just nu! Men det är för att jag håller på att fixa mitt rum hos pappa och just nu och det är koas i lägenheten men det kommer bli jätte bra!


(bild ett år sedan) 
   

Av Linnéa - 2 januari 2012 21:55

HEj, ledsen för att jag inte har bloggat något idag!men kbi har inte hunnit efter som vi har flyttat massa saker till pappas lägenhet.

Av Linnéa - 2 januari 2012 10:18

Hej, de flesta av er undrar förmodligen varför ingen video med frågor och svar inte har kommit upp ännu. Jo just nu håller jag på med att edigera den första videon med 70 frågor på!

så snart jag har redigerat klart den kommer jag att ladda upp den : )

   

Av Linnéa - 1 januari 2012 20:41

Hej, här kommer lite bilder och grej från nyår^^



                   

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards