••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 4 december 2011 10:32

   

Av Linnéa - 4 december 2011 00:45

kolla bara på bilden här nedan så förstår ni-.-

nu kanske ni tänker ''vad då? det brukar stå från 15 kr?-.-''

men det jag stör mig på är att det står så pytte fjutte litet! så då tänker man ''OMG vad billigt!'' och sen när man kommer fram till kassan måste man betala 30kr istället för 15kr!  D :




någon mer än jag som irriterar mig på detta?

   

Av Linnéa - 4 december 2011 00:41

Hej, nu tänkte jag ladda uåå två bilder som jag har gjort^^

vet bilden är inte bra men men^^

och på den här bilden så pratade jag och min brorsa om WOW krafter (eller vad man ska sägaXD) och då sa han att om jag skulle haft någon av de krafterna skulle jag nog varit en priest så jag ritade mig själv som en priest!^^ 

vet även den här bilden suger-.-

TYCKS!?

   

Av Linnéa - 2 december 2011 18:39

Hej, jag kan tyvärr inte blogga mer idag för jag ska till min mormor och de har inget trådlöst internet så ni för överleva så gott det går^^

idag har jag köpt massor av fimolera och en ny JACKA!!!! : D

ha det bra så syns vi imorgon!<333

bjuder på en bild^^

   

Av Linnéa - 2 december 2011 15:01

Hej, jag glömmde helt gort att jag inte lagt upp en enda bild på min hemmasydda tomteluva! så här ser den iaf ut

den är suuuuper lång^^

   

Av Linnéa - 2 december 2011 14:53

Hej, igår satt jag och pysslade lite med fimolera och då tyckte mamma att jag gjorde så söta saker så snart ska mamma och jag gå ner på stan och köpa ännu mer fimolera!!! : D<333

(bilder på det jag gjorde igår kommer senare idag)

 

Av Linnéa - 1 december 2011 16:53

1. När jag är ensam hemma går jag omkring och sjunger så högt att till och med grannarna skulle kunna höra mig

2.När jag var liten (typ från 1:an till 3:an) trodde jag på riktigt att jag var en häxa

3.Jag försöker lära mig att spela piano

4.Jag hatar när folk säger en sak och gör en annan

5.Jag struntar fullständigt i om folk snackar skit om mig

6.Jag är ett harry potter fan

7.Siffran 7 är mitt favorit nummer

 

Av Linnéa - 1 december 2011 08:26

Hej, nu har jag gjort en ny header till mig^^

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards