••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 6 december 2011 22:31

 

Av Linnéa - 5 december 2011 21:45

Hej, idag har det snööööööat!!! och snön har inte smält bort från marken!!!!!! : D

hoppas den är kvar till imorgon!!!

 

Av Linnéa - 5 december 2011 08:25

Hej, igår var det ju JSM tävling och då stod jag och Amanda på två stycken mattor och då vingla vi till så jag satte händerna mot väggen för att få balans (såklart) fast då hade varit någon som hade haft lite skoj med en häftaparat så jag skar upp halva fingret på ett häftstift (som tur blev det inte så djupt), och nu när jag vakna så ser jag att såret sprack upp nu när jag sov-.-

fast det har läkt förvands värt fort! för igår var det serriöst halva fingret!

     

Av Linnéa - 5 december 2011 08:16

Hej, igår tittade jag på min mobil (jag har så att det står vad det ska bli för väder) och det stod att det skulle snöa idag!!!!!: D och det stod att det skulle vara upp till 9°- under veckan! : D

och nu när jag tittar på termometern så känns det att finns hopp om ett snö täckt västerås i år också!

     

Av Linnéa - 4 december 2011 23:23

Hej, här kommer några bilder på fimo sakerna jag gjorde!          

   

Av Linnéa - 4 december 2011 13:05

Hej, nu har jag haft lite tråkigt så jag ritade lite^^

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards