••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 10 december 2011 12:10

 

Av Linnéa - 8 december 2011 19:44

 
 

Av Linnéa - 7 december 2011 23:15

texten är copyrighted! Den som kopierar denna text utan lov anmäls och IP blockeras! om du får lov kopiera texten måste du länka min blogg och skriva/säga att jag (Linnéa) skrev den!  

Ohoooooooh!
Mr.Snowman your the right for me!

why do you have to melt away?
Mr.Snowman cant you understand?!

Your sollid black eyes catching meee,

your carrot nose makes me laugh!

your warm smile makes me understand,


that i love you though....



Mr. snooooowman!!!!

please send me a letter then your gone

and then the during spring is on the way

remeber me then i say..................


Mr.sowmaaan



jupp här skrev man en liten kort låt när man gjorde snögubbe naglar! XD



     

Av Linnéa - 7 december 2011 22:06

Hej, jag ville bara visa den här bilden som min brorsa visade mig!

Asså kolla ögonen!!!!!!!!!!!!! ingen kan ju låta bli att säga

''naaaaaw'' eller '' fy fan va söööööt'' eller ''kolla hundvalps ögonen!''




hehe vet ett helt useless blogg inlägg XD

   

Av Linnéa - 7 december 2011 07:33

    

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards